Süt ile gelen zayıflık

Cuma, Temmuz 3, 2009, 0:02
Diyet kategorisi. Bu mesaja 0 yorum yapıldı.

FaceBookta Paylaþ

12478 Süt ile gelen zayıflık

Tokluk hissi verdiÄŸi için kalori alımı da azalıyor…

Kahvaltılarda doyana kadar yemek yemektense, meyve suyu veya çay yerine bir bardak süt içmek sizi tok tutarak öğle yemeklerinde daha az yemenizi sağlıyor.

Amerikan Klinik Beslenme Dergisi’nde yer alan çalışma süresince, Avustralyalı araÅŸtırmacılar, sabahları meyve suyu yerine yaÄŸsız süt içmenin tokluk hissi verdiÄŸini ve böylece bir sonraki öğünde kalori alımının azaldığını belirlediler. Süt içenlerin öğle yemeklerinde yaklaşık 50 kalori (yüzde 9) daha az yemek yediklerini belirten araÅŸtırmacılar, çalışmaya katılan aşırı kilolu ancak saÄŸlıklı 34 kadın ve erkeÄŸi iki gruba ayırıp, birincisine 570 gram yaÄŸsız süt; ikinci gruba ise aynı miktarda meyve suyu verdiler.

Kahvaltı ile öğle yemeği arasındaki 4 saat boyunca, erkekler ve kadınlar tokluk duygularını ölçtüler ve öğle yemeğinde doyana kadar yemelerine izin verildi. Süt içen yetişkinler daha çabuk doyduklarını ve öğle yemeğinde daha az yediklerini bildirdiler.

Yorum Yaz


.