Prof.Dr.Ahmet Maranki Kozmik Beden temizliği ile 10 yaş gençleşmenin yolları

Salı, Ekim 21, 2008, 19:00
Sağlık kategorisi. Bu mesaja 203 yorum yapıldı.

FaceBookta Payla

kozmik+beden+temizli%C4%9Fi Prof.Dr.Ahmet Maranki Kozmik Beden temizliği ile 10 yaş gençleşmenin yollarıProf. Dr. Ahmet Maranki Kozmik Beden temizliği ile 10 yaş gençleşmenin yollarını anlattı:

Beden temizliği yılda 2 kez yapılır. Sonbahar ve ilkbaharda dolunay olduğunda ayın çekim gücünden istifade ederek, vücudumuzdaki suları da çekeceğini düşünerek bu uygulama yapılıyor.

Vücudumuzdaki kalın bağırsaklar, safra kesesi, karaciğer, akciğerler, pankreas ve dalak gibi organlarımızı temizleyerekdalak 10 yaş gençleştirebiliriz…

Beden temizliği hangi hastalıklara karşı etkili :

- Ölümcül hastalıklardan kanser, hepatit B.hepatit C,mide reflü, ülser, kalın bağırsak rahatsızlıklarında, hemoroiti, safra kesesi taş ve kumlarında çok etkilidir.

Uygulayacağınız bu kürle bağırsaklarınızı, sindirim sisteminizi arındırarak rahatlatacaksınız.

Eylül, ekim kasım aylarında her ayın dolunay olduğu zaman ;gökteki ayın 9. da başlıyor, gökteki ayın 15.günü tam dolunay olduğu günde bitiyor.

Sabah: Lahana, havuç, yeşil elma ve kırmızı pancar bunun yanında mevsimine göre ıspanak, maydanoz, çiğ olarak katı meyve sıkacağı ile suları sıkılarak her sabah kahvaltı yerine 2 bardak vücut sıcaklığında içine 1 tatlı kaşığı zeytinyağı koyularak yudum yudum içilecek.

Not:Bu sebzelerin içindeki vitaminler yağda çözündükleri için zeytinyağı mutlaka konulmalı,aksi halde vitaminlerden yararlanmak mümkün değil.

Öğlen :mevsiminde olan sebzeler 5 dakika kadar hafif haşlanarak yenilecek suları da içilecek.

Akşam: salata , ve sebze çorbası tüketilecek başka bir şey yenilmeyecektir…

son gece akşam yemeği yerine 1 su bardağı limon suyu ve 1 su bardağı zeytin yağını yudum yudum içilecek ve burundan nefes almaya özen gösterilecek ki yağ vücutta gezinsin ve bedeni temizlesin.sabah kalkınca da lavman yapılacak.

Kür boyunca yemememiz gereken yiyecekler

Ekmek , hayvansal gıdalar et süt yumurta, peynir ,konsantre gıdalar,şeker yenmeyecek siyah çay içilmeyecek, .

7 gün boyunca lavman yaparak bedeni temizliyoruz

lavman+seti Prof.Dr.Ahmet Maranki Kozmik Beden temizliği ile 10 yaş gençleşmenin yollarıKaynamış Su ile Lavman detoks Uygulaması :İki buçuk litre su kaynayana kadar ısıtılır. Kaynayan su vücut ısısına gelene kadar soğutulur. İki kaşık limon suyu ve elma sirkesi ilave edilir.

Öncelikle bu karışımın yarım litresi, sulu lavman setinin torbasına doldurulur. Lavman setinin hortumunun ağzı hafifçe yağlandıktan sonra anüse sokulur.

Lavman setindeki suyun kalın bağırsağa dolması beklenir. Dolduktan sonra minimum 5 dakika su kalın bağırsakta bekletilir.

Erken boşaltım hareket refleksi oluşursa boşaltım yapılır. Daha sonra hazırlanan karışımın iki litresi lavman setine doldurulur ve lavman işlemi için hazırlanılır.

Uygulanışı: Bu aşamada diz üstü durulur ve öne yere doğru eğilinir. Hortum ve anüs yağlanarak veya kremlenerek hazırlanır. Lavman seti, içindeki suyun rahatça kalın bağırsağa akması için 1-1,5 m. yükseğe asılır.

Diz üstü durumda lavman setinin hortumu anüse yerleştirildikten sonra dirseklerin üzerine eğilerek alın yere değecek şekilde baş ve beden öne doğru yatırılır. Lavman setindeki bütün suyun kalın bağırsağa dolması beklenir.

Daha sonra duruş pozisyonu hiç bozulmadan, lavman seti anüsten çıkarılır. Bu işlemden 1 dakika sonra vücut önce sağ tarafa 5 dakika yatırılır. Sonra sırt üstü yatarak bacaklar yukarı doğru kaldırılır ve suyun kalın bağırsağın dibine doğru gitmesi sağlanır. Bu konumda mümkün olduğu kadar durulduktan sonra boşaltım yapılır.

%100 BAŞARILI DOĞAL ÜRÜNLER :

Biber Hapı Zayıflamada en başarılı ürün

Formula21 Ömer Coşkun’dan Zayıflama Ürünü

HerbaleX Kilo aldırıcı







203 Yorum yazıldı.

  1. seher yorumu - Pazar, Kasım 2, 2008, 21:12

    SAYIN MARANKİ

    BEDENSEL TEMİZLİK İÇİN YASAK GIDALAR ARASINDA EKMEKTE VAR.BEN ÇALIŞAN BİR BAYANIM HALSİZ KALMAKTAN KORKUYORUM .KEPEKLİ EKMEKTE BU KATOGORİDE ONU SORCAKTIM.İYİ ÇALIŞMALAR…

  2. yunis yılmaz yorumu - Pazar, Kasım 2, 2008, 23:32

    sayın ahmet bey ben yaklaşık 15 yıldır böbrek taşı düşürüyorum ama 2 yıldır aşırı ızdıraplı oluyor denemedigim ve yapmadığım kalmadı ama sancılarım artık serumla durduruyorum. Acil amaliyat diyorlar ya tekrarlarsa diyorum o zamanda alırız diyorlar. bana öneriniz olusa sevinirim saygılar.

  3. zeliha tezcan yorumu - Pazartesi, Kasım 3, 2008, 0:24

    böyle faydalı bilgiler bizlere her daim fırsat buldukça tv lerden anlatılmalı AHMET MARANKİ SİZE ÇOK TEŞEKKÜRLER mümkünse ben sizin kitabınızı istiyorum

  4. m.t yorumu - Pazartesi, Kasım 3, 2008, 18:18

    sayın maranki öncelikle vermiş olduğunuz faydalı bilgiler için çok teşekkür ederim.size bir sorum olacaktı? lavman uygulamasını hergünmü yapacağız veya hergün yapılacak ise belli bir saati varmı günde bir kez yapmamız yeterlimi

  5. yasemin yorumu - Salı, Kasım 4, 2008, 13:26

    Ama hocam çok zor

  6. t.b yorumu - Salı, Kasım 4, 2008, 15:11

    sayın maranki öncelikle bizi o değerli tecrübelerinizle bizi bilgilendirdiğğiniz için çok teşkrler ederiz.acaba lavman detoksunu uygulamamız şartmı.uygulamassak beden temizliği işe yararmı.

  7. HASAN yorumu - Salı, Kasım 4, 2008, 21:09

    bu sebzeler tamamda hocam bu lağman meselesi düşündürücü bir böbrektaşı hastasıyım ama buna cesaret edemiyom yardım edin müsil ilacı yeterli olmazmı ?????

  8. fukan yorumu - Salı, Kasım 4, 2008, 23:00

    Sn.Maranki , tam ihtiyacım olan bir kür.Teşekkür ederim.hocam lavman günde bir kez mi yapılıyor ve hangi saatlerde?bazı insanlar,çok dayanılmadığında bir avuç fındık yenilebileceğini sölüyorlar,doğrumu

  9. aysel yorumu - Çarşamba, Kasım 5, 2008, 13:34

    sayın hocam

    beden temizliğinde ne kullanacağımızı tam anlamadım lütfen daha detaylı yazabilir misiniz

  10. arzu yorumu - Çarşamba, Kasım 5, 2008, 14:17

    hocam sizin yayınlarınızı takip ediyoruz..ben bebek emziriyorum sakıncası olurmu,

  11. burak yorumu - Çarşamba, Kasım 5, 2008, 14:32

    sayın marankı hocam ; benım kalsıyum eksıklıgım var. ve kansızım benden temızlıgını yapmamın bır sakıncası olur mu?

  12. ayla yorumu - Çarşamba, Kasım 5, 2008, 18:14

    bunu yapmak çok zor yapmak için başka yollar varmı dır

  13. mehmet kula yorumu - Çarşamba, Kasım 5, 2008, 19:32

    Sayın yunus yılmaz annemin aynı şekilde böbrek taşları vardı. Avakado yaprağı ve aktarlarda satılan demir dikenini 2 lt suda kaynar kaynamaz söndür sonra 5 dakika beklet ve süzerek suyunu al. Posayı atabilrsin bu suyu sabah aç karna ve günün her saatinde içebilirsin. 1 hafta devam et. Annemin taşları farkettirmeden erimişti. miktarlar : 5 avakado yaprağı ve 1 avuç dolusu demir dikeni. posayı her defasında at ok. Umarım faydası dokunur

  14. abdurrahim yorumu - Çarşamba, Kasım 5, 2008, 20:22

    sayın hocam lavman 7 .gun bir sefermi yapılacak.ve meyvalardan yiyebilirmiyim.cevabını mail adresime gönderirsen sevinirim.selamlar

  15. PINAR yorumu - Çarşamba, Kasım 5, 2008, 20:55

    Mrb,
    Annemde safra kesesi taşı var. Ameliyat olması söleniyor.
    Bu yöntem uygulanakadar safra kanalına düşme tehlikesi olurmu

  16. şerife yorumu - Çarşamba, Kasım 5, 2008, 23:26

    sayın hocam lavma yedi gün boyuncamı yoksa günde bir keremi olacak bizi aydınlatırmısınz mailinizi bekliyorum..son soru olarak şuan pancarı bulamadım o olmadan olurmu??şimdiden teşekür ederim…

  17. petek yorumu - Perşembe, Kasım 6, 2008, 0:16

    sayın hocam ben kılolu bı bayanım ama bır turlu kılo veremedım verıyorum ama tekrar hızlı bı sekılde alıyorum sızınde kapsullerınız uygun fıyatta degıl evdede yapamıyorum ne yapmalım tesekkurler

  18. f b yorumu - Perşembe, Kasım 6, 2008, 2:54

    hocam lavman her günmü yapılacak.yapılacak sa hangi zaman diliminde olacak,birde kırmızı pancarın yerine şeker pancarı olurmu?

  19. selda yorumu - Perşembe, Kasım 6, 2008, 3:27

    çok ilginç geldi.ama anlamadım bir hafta boyunca sadece bu öğünlerde belirtilen gıdalarmı alınıcak..yanı hiç ara öğün olmadan başka meyve falan olmadan…birde şu lavman işi.başka bi yöntemi yokmu.yani bunun seti nerden edinilir yada kullanılmasının herhangi bir yan etkisi varmıdır ..
    hani cidden varsa böyle bişiy bari bu ayın 9 unu kaçırmamak lazım ama akılda sorular oldukça zor..

  20. kollar yorumu - Perşembe, Kasım 6, 2008, 11:26

    nasıl yani

  21. hacer yorumu - Perşembe, Kasım 6, 2008, 16:18

    Kırmzı pancar olmasa olurmu???????

  22. hacer yorumu - Perşembe, Kasım 6, 2008, 16:30

    10 yaş gençleşme kürü nü uyguladıktan sonra lavman uygulaması 7 gün mü yapılacak yoksa 1 gün yeterlimi hocam teşekürler hocam cevabını lütfen benim kendi siteme gönderiseniz sevinirim olmassa site yorum bırakın teşekkürler

  23. davut öztürk yorumu - Perşembe, Kasım 6, 2008, 19:35

    hocam benım annemin 30 senedir migren agrısı var ve bu agrı küme agrısı oluşturarak göze vuruyo 30 senedirde bir sürü doktorlara gidiyor annem sizce bir çaresi varmı annem lavman temizlik setini kullanıyor sizce buna bir çare varmı msn adresime mail atınnnn

  24. saliha yorumu - Perşembe, Kasım 6, 2008, 20:55

    ben nodüler guatr hastasıyım.herhangi bir hormon bozukluğum yok.nodüler guatr için tavsiye ettiğiniz,önerdiğiniz çözümler neler öğrenebilir miyim?şimdiden teşekkürler….

  25. saliha yorumu - Perşembe, Kasım 6, 2008, 21:00

    ben nodüler guatr hastasıyım.herhangi bir hormon bozukluğum yok.nodüler guatr için önerdiğiniz çözümler var mı?

  26. Süleyman Uysal yorumu - Perşembe, Kasım 6, 2008, 21:10

    lavman hergün sabahmi yapilacak yoksa son günü sabahimi yapilacak?Bilgilerinizi arzu ederim…

  27. Süleyman Uysal yorumu - Perşembe, Kasım 6, 2008, 21:34

    lavmani her sabah mi yapmamiz lazim..yoksa isden sonra aksamlari yapabilirmiyiz? tesekkürler..

  28. derya turan yorumu - Perşembe, Kasım 6, 2008, 21:53

    hocam 21yasındayım tıp1 dıyabet hastayım ayrıca pankreatt gecırdım bu detoksu uygulayabılır mıyımm ?

  29. Ramazan Tekin yorumu - Cuma, Kasım 7, 2008, 9:39

    Sayın Hocam ! Ben, migren ,sinüzit ve baş agrısından çok muzdarıbım.Başım daha çok gıdalara bağlı olarak ağrımakta.Misal vermem gerekirse , turşu.gazlı içecekler,kahve,kakolu yiyecekler,çikolata,bazen kırmızı et,kaşar beyniri,tulum beyniri,baklava,v.b. yediğim zaman başımda doluluk hissi olmakta daha sonrada ensemden başlayarak gözlerimin içine kadar başımda ağrı olmakta ,buda benim hayatımı çok etkilemekte.çok rahatsız olmaktayım.Senenin nerdeyse 9-10 Ayı ağrılı geçmekte buda beni canımdan bıktırmaktadır.Bazende yorgunluk ve halsizlik olmakta ,aniden sinirlenmekteyim.Buda beni üzmekte,Sonradan çok pişman olmaktayım.Ama iş işten geçmekte.Yukarıda söylemeyi unuttum.boyun fıtığı 5.ve 6ncı omirlerde mevcut.Ayrıca boyun düzleşmesi var.Sürekli kulaklarım çınlamakta.Doktorlar ilaç vermekte faydasından çok zararını görmekteyim.Sersemlik yapmakta,fonksiyonlarımı yavaşlatmakta. Yukarıda saydığım gıdaları yediğimde sanki başımda damarları daraltmakta kan deveranı yavaşlamakta böyle olunca da ağrı meydana geldiğini düşünmekteyim. Bana yapacağınız yardımları ömür boyu unutmayacağım size dua edeceğim.Bu şikayetim yaklaşık 25 yıldır devam etmektedir. Hocam yardımlarınızı bekliyorum.Saygılar sunarım.

  30. menekşe yorumu - Cuma, Kasım 7, 2008, 10:19

    lavmanı yapmasak sorun yaşarmıyız ve bu işlemi başka ne sekilde yapabiliriz lavman seti olmadan.

  31. Abdullah Dursun özkaldı yorumu - Cuma, Kasım 7, 2008, 10:56

    Ben konyadan size ulaşıyorum ben 13 yaşındayım ve kalbimin ağrıları zaman zaman okadar sıkışıyor ki sanki ölecem diyorum yürüdüğümde kalbim çok sıkışıyor bu kalbimin sıkışması konusunda mesla bitkiler vb. yönünden neler önere bilirsiniz.

  32. Salih Zeki özkaldı yorumu - Cuma, Kasım 7, 2008, 11:01

    Kırmızı pancarı yeşil elmayı bulamadık bunların yerine beyaz pancar kırmızı elma olurmu.

  33. Salih Zeki özkaldı yorumu - Cuma, Kasım 7, 2008, 11:07

    Hocam kırmızı pancar ve yeşil elma bulamadık bunların yerine beyaz pancar ve kırmızı elma olurmu.
    Havuç ,pancar, lahana elma hepsinin birlikte suyunu mu çıkarmamız mı? gerekiyor.

  34. SEBAHAT YÜKSEL yorumu - Cuma, Kasım 7, 2008, 12:54

    hocam öncelikle çok teşekkür ederim, bu sistemle yeni bir sağlıklı döneme gireceğimi umuyorum. bu yöntemi deneyeceğim ama 39 yaşındayım 13 yıl önce safra kesem alındı taş nedeniyle. 3 senedir kadın hastalıklarından 3 kez ameliyat oldum . suan 20 günlük ameliyatlıyım. bu yöntemi denememde safra kesemin olmayışı ve yeni ameliyatlı olmamın(batın yapışıklığı temizliği) bi sakıncası olurmu? ayrıca kalın bağırsagımda iltihap ve bacaklarımda lenf ödem tedavisi görüyorum. artık ilaçlardan bıktım. 3 senedir sürekli ilaç kullanıyorum. sizden yardım istiyorum. teşekkür ederim saygılarımla….

  35. emir yorumu - Cuma, Kasım 7, 2008, 17:15

    hocam ben kalp hastasıyım bu ürettiğin şey kalp hastalarına uygulana bilir mi

  36. isa hoca yorumu - Cuma, Kasım 7, 2008, 18:34

    selamun aleykum hocam. Kırmızı pancar bulamıyoruz.onun yerine ne önerirsiniz. lavman 7 günmü devam edecek.Teşekkür ederim

  37. nuran aşiroğlu yorumu - Cuma, Kasım 7, 2008, 20:05

    hocam ben ms hastasıyım beden temizligi benim icin uygunmu lütfen cevaplarmısınız teşekkürler

  38. ayşenur yorumu - Cuma, Kasım 7, 2008, 20:49

    sayın maranki öncelikle bizi o değerli tecrübelerinizle bizi bilgilendirdiğğiniz için çok teşkrler ederiz.acaba lavman detoksunu uygulamamız şartmı.uygulamassak beden temizliği işe yararmı.

  39. selim yorumu - Cuma, Kasım 7, 2008, 21:14

    Bir haftalık sabah aç karna içelecek malzemelerin miktarları nedir?

  40. fazilet imrek yorumu - Cuma, Kasım 7, 2008, 22:02

    hocam hepsini anladımda bu lavman setini nereden alacağız üstelik yapılışı çok zor gibi görünüyo.daha kolay bi öneriniz varmı?

  41. gülşah yorumu - Cuma, Kasım 7, 2008, 22:44

    hocam lavman hergünmü yapılıcak

  42. özlem yorumu - Cuma, Kasım 7, 2008, 23:00

    merhaba hocam öncelikle bilgilerinizi bizlerle paylaştığınız işin teşekkürler ben hemofili hastasıyım bunu yapmamda bir sakınca olurmu benim hastalığıma iyi gelecek birşey önerirmisiniz.cevap yazarsanız çok sevinirim

  43. ayşe yorumu - Cumartesi, Kasım 8, 2008, 8:14

    hocam benim sorularım war şimdi bu lawman seti hergün alınacakmı?
    birde lawman setinin içindeki o madde kullanılcakmı?

  44. müge yorumu - Cumartesi, Kasım 8, 2008, 9:44

    sayın hocam ben tam olarak anlamadım lavma diğer kürden ayrımı yoksa ikisi bir mi yapılacakyani hangisini istersek onumu yapcağız bu konuda biraz daha aydınlatıcı olursanız sevirim

  45. banu yorumu - Cumartesi, Kasım 8, 2008, 15:28

    bu 2,5 litre su1 günde bitirilmesi gereken miktar mı?ve kepek veya çavdar ekmeği yenebilirmi?

  46. kemal 46 yorumu - Cumartesi, Kasım 8, 2008, 21:06

    sayın hocam lavmayı bügün bulabildik yarin başlıcaz olur degilmi? kacamak olarakta bulgur gibi tahılları corba şeklinde yiyebilirmiyiz kırmızı pancorı bulamadık onun yerine kereviz koyduk olurmu?

  47. ebru yorumu - Pazar, Kasım 9, 2008, 15:27

    hocam beden temizliği diyetine başladım ama ne yiyip ne içeceğimizi yazdıklarınız dışında anlamadım.balık yiyebilirmiyiz arada meyve atıştırabilirmiyiz.bakliyat yiyebilirmiyiz. ne olur bir an önce ayrıntılı açıklamalarınızı bekliyoruz hocam

  48. ümmühan yorumu - Pazartesi, Kasım 10, 2008, 12:27

    marhaba hocam.annam 49 yaşında 110 kg civarında 2 yıl önce safra kesesini aldırdı ve dizlerinden ameliyat oldu.şimde varisleri var fakat kilosu sebebiyle ameliyat edilemiyor.diyet yapamıyor çünkü aç kaldığında migreni tutuyor.diyetisyene gitmek gibi bi olanağımız yok maddi açıdan.sizin verdiğiniz bu karışımı televizyondan izlemiş kasımın 7 ile 14 arası diye ve 7 sinden beri kullanıyor.hayvansak gıdalar yememesini önermişsiniz fakat anneme balığın bi hayvan olduğuna inandıramadım.balık yemesinde bi sakınca olabilirmi ve kepek ekmeği yiyebilirmi.ayrıca varisleri ve kilosu için önerebileceğiniz şeyler varmı.cevaplayabilirseniz çok mutlu edersiniz.şimdiden teşekkürler.başarılarınızın devamını dileriz.

  49. sahra yuca yorumu - Perşembe, Kasım 13, 2008, 21:55

    hocam meraba hocam benım ayak dızlerımde kırecleme var bunun ıcı bır caresı varmı?

  50. faruk aykut yeşil yorumu - Perşembe, Kasım 13, 2008, 22:19

    hocam tadı çok kötü bunu nasıl tatlandırabiliriz

  51. mehtap yorumu - Cuma, Kasım 14, 2008, 12:01

    ben miyom ameliyatı oldum ameliyat sonrası enfeksiyondan tüpler %80 tıkandı. 2 kez tüp bebek denedik olmadı. sorularım:
    1- tüplerin açılma şansı varmı
    2-tüp bebekte düşük neden olabilir?gen ve kromozon testi yapldı faktör-5 te 1 problem çıktı clexsan kullandım yine olmadı mail atıp bilgi verirseniz sevinirim. saygılar iyi çalışmalar

  52. ayşe yorumu - Cumartesi, Kasım 15, 2008, 11:48

    kıymetli Hocam.benim sorum lavman hergünmü yapılacaktı.Diyete başladığımdan beri çok rahatım yapamam diye düşünmüştüm.gayet iyi geçiyor inşaallah sonundada başarılı olurum.Sizlere çok teşekür ediyorum.

  53. ayse yorumu - Cumartesi, Kasım 15, 2008, 13:29

    kıymetli hocam benim sorum lavman hergünmü yapılacaktı.bugün son gün.

  54. yasemin yorumu - Cumartesi, Kasım 22, 2008, 4:32

    Hocam lavma olmasa olmaz mı?hem yedi gün boyunca mı?yoksa sadece yedinci günün sonunda bir kere mi yapılacak.Bu konuyu bize açıklasanız uygulamayı düşünüyoruz.Teşekkürler…….

  55. aysun yorumu - Cumartesi, Kasım 22, 2008, 18:45

    sayın hocam benim annemin böbrek taşı problemi var bu kür faydalı olurmu birde lavman detoksunu uygulamak şartmı bu nedir nerden labiliriz kürü uyguladıktan sonramı yoksa aradamı yapıcaz kürü uygulamaya yarın başlamayı düşünüyoruz lavmanı nezaman yapmalıyız açık bir cezap yazarsanız sevinirim şimdiden teşekürler

  56. ibrahim kök yorumu - Cumartesi, Kasım 22, 2008, 19:14

    sayın maranki hocam çalışmalarınızdan dolayı size teşekkür etmek istiyorum. Kozmik beden temizliği kürü belli bir süre içinde yapılması gereken bi kür. Bunu ben evimde yapmam zor sizin kamplarınız varmı. kozmik beden temizliğini sizin kontrolünüzde yapmanın daha faydalı olduğunu düşünüyorum.

  57. gülten yorumu - Pazar, Kasım 23, 2008, 0:40

    Ben ev hanımıyım ve kalb kapağımda üfürüm var.Devamlı ilaç kullanıyorum.İlaçlarım loxsibin concor aspirin bi de aylık penodurum var.Zayıflamak istiyorum ne yaparsam yapayım kilo veremiyorum.Ne yapmam lazım bana ne önere bilirsiniz şimdiden çok teşekkür ederim.

  58. yasemın yorumu - Pazartesi, Kasım 24, 2008, 18:44

    sayın hocam bana lımon dokunuo lawman uygulamasındada lımon onermısınz ne yapabılırım tesekkurler lawman yaparken normal yemek yıyorum dayanamıorum

  59. şennur yorumu - Çarşamba, Aralık 3, 2008, 0:28

    ben ankaradaki seminerekatılmak istiyorum fiat ve kesin ulaşımı bana bildirirseniz sevinirim.

  60. lütfi yorumu - Pazar, Aralık 21, 2008, 22:59

    sayin hocam ben çaysiz duramayan biriyim açik çay içsem olur mu?

  61. asiye yorumu - Çarşamba, Aralık 24, 2008, 11:06

    hocam benim sorum ben 20yaşında arkadaşım 21 yaşında biz beden temizligi yapıyoruz acaba yaşımızauygunmu bize cevap verirmisin teşekkürler

  62. esra yazıcı yorumu - Çarşamba, Aralık 24, 2008, 11:14

    hocam ben 21 yaşında 36 kilodayım beden temizliği yapıyorum acaba zararı olurmu teşekkürler

  63. Eycen yorumu - Pazar, Şubat 15, 2009, 21:07

    Arkadaşlar bu lavman seti dedikleri eczanede satılan lavman seti mi ,yoksa ayrı mı satılıyor???

  64. gülser yorumu - Pazartesi, Şubat 16, 2009, 1:29

    hocam ben alerjik astım hastasıyım 4 yıldır. ve ayrıca katkılı gıdalarada alerjim var. beden temizliğini yapmak istiyorum.
    bu lavman her gün biraz zor olacak evde uygulamak zor olacak aslında kamplarınıza katılmak isterdimm. astımdan kurtulmak istiyorum..

  65. zeynep yorumu - Perşembe, Şubat 19, 2009, 15:48

    hocam öncelikle size çok tşk ederim bizleri düşünüp yaptıgınız araştırmalar için eşinizede ayrıca tşk ederim benim eşim hepatit b tamamen neyle geçer bu konu hakkında beni aydınlatırsaniz çok memnun olurum.

  66. serhat yorumu - Salı, Şubat 24, 2009, 21:59

    safra kesesinde çok taş yapmalıyız

  67. ırmak yorumu - Çarşamba, Şubat 25, 2009, 11:48

    lavman nedir?nereden alınır?

  68. fatma saral yorumu - Çarşamba, Şubat 25, 2009, 18:19

    ben kalp hastasıyım yöntemi aynen uyguluycam sizi tanıdığıma şükrediyorum allah uzun ömür versin yalovaya seminer verirseniz memnun olurum

  69. ruveyda demir yorumu - Cuma, Şubat 27, 2009, 0:12

    hocam bilgileriniz icin önce tesekkür ederim, benim bi sorum olucak, kozmik beden temizligini yaparken
    lavman yapmak sart mi yapilmassa kozmik beden temizligi olmazmi ?
    tesekkür ederim saygilarimla

  70. isimsiz yorumu - Cuma, Şubat 27, 2009, 14:20

    hocam merhaba öğlen ve akşam yemeklerinde patates haşlaması veya meyve yesek olurmu sakıncası varmı.ara öğünlerde bitki veya meyve çaylarınıda içebilirmiyiz.

  71. isimsiz yorumu - Cuma, Şubat 27, 2009, 14:23

    hocam mrb benim kanım düşer beden temizliğinde çok halsiz kalırmıyım bir yan etkisi varmı bir tavsiyede buluna bilirmisiniz.

  72. gül yorumu - Cumartesi, Şubat 28, 2009, 21:16

    hocam öncelikle sıze cok teşekkür ediyorum bizimle faydalı bilgilerinizi paylaştığınız için ancak diyetinizde kepekli ekmekte olabilirmi cunkı calısanlar ıcın zor bır dıyet halsız kalmakta var zor yapılacak bır uygulama

  73. İSİMSİZ YORUM yorumu - Pazar, Mart 1, 2009, 0:42

    sayın hocam
    lavman uygulamasını hergün uygulamanın bi sakıncası olmaz mı bağırsak tembelliği yapmaz mı doktor kontrolünde yapmamız şartmı? çalışan kişileriz sadece bunları yiyerek ayakta durabilir miyiz? biraz daha açık bilgi veremez misiniz neler yiyebileceğimiz konusunda teşekkürler..

  74. sema yorumu - Pazar, Mart 1, 2009, 19:35

    hocam ben göğüs kanseriyim tedavim tamamlandı kozmik beden temizliği yapmak istiyorum bakliyat pilav makarna yiyebilirmiyiz sade sebzeyle dayanabilirmiyim açık çay içebilirmiyiz teşekkürler

  75. dilek boran yorumu - Pazar, Mart 1, 2009, 23:35

    sayın hocam lavman için daha detaylı bilgi istiyorum nasıl yapıldığını anlamadım kepek ekmeği yenilirmi ara öğünlerde başka şeyler yenirmi teşekkA

  76. dilek boran yorumu - Pazar, Mart 1, 2009, 23:38

    SAYIN HOCAM LAVMAN HAKKINDA DAHA DETAYLI BİLGİ VERRİRSENİZ SEVİNİRİM KEPEK EKMEĞİ YENİLİRMİ ARA ÖĞÜNLERDE BAŞKA ŞEYLER YENİRMİ

  77. ercan yorumu - Pazartesi, Mart 2, 2009, 0:02

    hocam öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.ben lavman konusunu anlayamadım.lavman hergün sabah mı yapılacak ya da sadece son gün mü yapılacak? msn adresime mail atarsanız sevinirim. teşekkür ederim.

  78. HATİCE yorumu - Pazartesi, Mart 2, 2009, 1:31

    öncelikle bu değerli bilgileriniz için teşekkür ederiz. bende tüm sevdiklerime ulaştırmak için sitedeki tüm bilgileri derlemeye çalışıyorum fakat bikaç sıkıntım var. bu lavma temizliği hergün mü yapılacak. eğer hergün yapılacaksa bir gün aksatma durumunda bir sıkıntı oluşur mu? limon suyu su ve sirke dışında bu karışıma başka bişeyde katılacakmı. (lavma seti içinde yer alan başka bişey)

  79. emre yorumu - Pazartesi, Mart 2, 2009, 10:58

    Merhaba hocam, bende yaklaşık 4 yılldır böbrek taşı var. Kırılması için laser tedavisi uyguladı fakat sonuç alamadık. Doktorlar ameliyetın gerekmediğini, bol su içip hareket ederseniz düşeceğini söylediler fakat hiç bir ilerleme olmadı. Yaklaşık 2 hafta önce tekrar doktora gittim ve taşın büyüdüğünü söyledi.
    Sizin bana önerebileceğiniz bir yol varmı.? Teşekkür Ederim..

  80. oya yorumu - Pazartesi, Mart 2, 2009, 12:50

    lavmanın hergünmü yoksa tek günmü oldugunu soran arkadaşlar lavman bi tanıdıgım yaptı şimdi bende deniycem her sabah 6 ile 8 arasında yapılıyo….bildiğim kadarıyla sabah olmazsa akşam üzeride bir saati var 7 gün boyunca tek gün deil malesef.. ama işe yaradıgına şahit oldum belki zor ama denemeye deger..

  81. Songül Metin yorumu - Pazartesi, Mart 2, 2009, 14:27

    sayin hocam

    bemim size bir sorum olacakti dört aydir sinisüt ,bronsit en sonunda zatüre oldum antibiotik cortison aldim halde pek fazla düzelme olmadi,simdi sinisütten ameliyat olmam gerekiyormus ordaki ilahap bronslarima akip beni bu hale getiriyormus.sizin verdiniz lavma kürüne basladim üc gün oldu siddetli bas arisi ve mide bulantisi cekiyorum.sonuna kadar devam etmek istiyorum bana verebileceniz yorumunuz var mi .cok tessekürletr

  82. mesüde yorumu - Pazartesi, Mart 2, 2009, 20:37

    sayın hocam 1aylık hemorit amaliyatı oldum lavma yapmaam doğrumu setini nasıl bulacaz bulamasak herhangi 1pet şişeyle elımizle sıkarak yapa bilirmiyiz herşey için teşekür ederim

  83. mesüde yorumu - Pazartesi, Mart 2, 2009, 20:39

    hocam periz yaptığımız zaman ara boşluğunda yemek yememizde bir sakınca varmı

  84. berna yorumu - Pazartesi, Mart 2, 2009, 21:02

    hocam yayınlarınızı takip ediyoruz fakat

  85. berna yorumu - Pazartesi, Mart 2, 2009, 21:08

    slm hocam kozmik beden temizliğini mart da demiştiniz ama yorumlarınızda nisan ayı yazılmış ne yapacağımı şaşırdım bu diyet sırasında kepek ekmeği yenilebilirmi.meyvede yenilebirmi cevabını email adresime gönderirseniz çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ve şükranlarımı sunarım

  86. semra yorumu - Salı, Mart 3, 2009, 12:01

    merhaba hocam öncelikle vermis oldugunuz faydali bilgiler icin tesekkürler.Benim size sorum olacak kozmik beden temizliginde bitkisel karisim ürünlerin hangilerini kulllanmam lazim.Bende alfa-alfa,soya ve cosmic kapari var,bunlar yeterlimi acaba.yoksa bunlarin yaninda cosmic spirulina yida kullanmam lazimmi?Sorumu hemen cevaplarsaniz sevinirim.Simdiden cok tesekkür ederim…

  87. ayla oğultay yorumu - Salı, Mart 3, 2009, 12:22

    sayın site yetkilileri.

    sayın Marankiye sorulan sorular çok güzel.verilen cevaplarıda yayınlasanız ne güzel olur. beden temizliğini yaptıktan sonra vücudumuzdan olumlu maddelerde kaybolacak. sağlığımızdan olmayalım. bilgilendirirseniz sevinirim…

  88. elif yorumu - Salı, Mart 3, 2009, 13:55

    sayın ahmet hocam lavman hergünmü yapılacak yoksa 7.günün sonundamı birde kepek ekmeği falanda yenilmiycekmi sadece listedekilermi yenilecek

  89. ASUMAN yorumu - Salı, Mart 3, 2009, 23:50

    KOZMİK BEDEN TEMİZLİĞİ YAPILIRKEN KURU BAKLİYAT TÜRÜ ŞEYLER YENİLEBİLİRMİ? LAVMAN YAPILMASA OLURMU…

  90. neslihan yorumu - Çarşamba, Mart 4, 2009, 1:41

    bana pek dogru gelmedı bu lıste yaradılısa aykırı kural dısı alıs ve verıs yerının degısmesı demek . dısarı bırseyler attıgın yerden bol mıktarda aldıgın sıvı vucudun dengesını nasıl bozmaz ? bu sımdı ortaya cıkmasa bıle ılerleyen yaslarda bıze zararı olmaz mı ? lutfen bu sorularımın yanıtnı alabılırsm sevınırım !!!!!!!

  91. elif öksüz yorumu - Çarşamba, Mart 4, 2009, 19:09

    sayın hocam bizi bu geniş tecrübelerinizle dolu dolu bilgilendirdiniz cok cok tesekkür ederim .televizyonda hiç kaçırmadan izledim beden temizliğine de katılacağım insallah .yalnız bi sorun var bu lavman dedoksunu uygulamasak yinede beden temizliği yapmıs olurmuyuz .o konu biraz zorlayacak gibi bilgilendirirseniz sevinirim.

  92. birsen yorumu - Çarşamba, Mart 4, 2009, 21:40

    Hocam bize bu bilgileri verdiğiniz için teşekkür ederim beden temizliğini çok iyi dinliyemedim bizi biraz daha bilgilendirirmisiniz

  93. TÜRKAN yorumu - Perşembe, Mart 5, 2009, 16:38

    ben 28 yaşında menepoza girdim bunalıma girdim gerçekleri duymaktan korktugum için doktora gitmedim şimdi neyapacagımı bilmiyorum bana bilgi verirsen sevinirin şimdiden teşekürler

  94. fatma yorumu - Perşembe, Mart 5, 2009, 16:50

    hocam verdiğiniz bilgiler için tşk bende beden temizliğine katılmak istiyorum bebeğimi yeni memeden ayırdım bu sorun olurmu ve lavman nasıl yapacağız hergün değilde son gün yapsak olurmu birde ne zaman başlayacağız beden temizliğine tv de çıkacakmısınız bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden tşk

  95. Kartal yorumu - Perşembe, Mart 5, 2009, 18:23

    Degerli hocam beden temizligi icin lavman yapilmasa kalin bagirsak disindaki diger ic organlarimiz temizlenmis olurmu.Birde sebze corbalari tuzsuzmu olacak. Tesekkürler.

  96. Esra yorumu - Perşembe, Mart 5, 2009, 19:07

    Ben 25 yaşında, 1.62 boyunda ve 49 kiloyum. Bu 1 hafta boyunca zayıflar mıyım, bi yan etkisi olur mu benim için?

  97. sevda yorumu - Perşembe, Mart 5, 2009, 20:30

    ben yoğurt çok seviyorum acaba yiyebilir miyim?

  98. zehra yorumu - Perşembe, Mart 5, 2009, 23:59

    sayın hocam beden temızlıgıne han gun baslıyacaz ve 12 yasında kı cocuk yapabılırmı

  99. asuman yorumu - Cuma, Mart 6, 2009, 12:29

    hocan ben size mail attım daha cevap gelmedi ben yedi senedir anal fütsül hastasıyım 4 sefer ameliyat oldum birdaha olacaksın diyorlar olmak istemiyorum bana bir çare bulun birde gözlerimde sürekli yorgunluk ,agrı,kaşıntı bide sürekli gözlerimi kırpıştıyorum doktor bir çare bulamadı bana bir çözüm bulun

  100. dilan yorumu - Cuma, Mart 6, 2009, 13:58

    sayın hocam peki biz öğün aralarında başka birşey yemeyecekmiyiz yoksa yalnızca bunlar mı tüketilecek cevabınızı bekliyoruz ve hangi gün başlıyacaz hangi yaş grubu yapabilir iyi çalışmalar

  101. betul türk yorumu - Cuma, Mart 6, 2009, 15:05

    merhaba syn hocam ..KOZMİK BEDEN TEMİZLİĞİ SIRASINDA ANTİBİYOTİK KULLANILABİLİRMİ ?

  102. ahsen34 yorumu - Cuma, Mart 6, 2009, 20:02

    Merhaba ben ahsen, lavman hergünmü yapılacak acaba?Eğer hergünse meyve suyunu içdikten ne kadar sonra yapılacak bilenler varsa acil cevap lütfen…Yarın başlamamız gerekiyor ve bunu bilmiyorum tam olarak….

  103. doktor emre yorumu - Cuma, Mart 6, 2009, 22:03

    arkadaşlar illede ben bu diyeti uygularım diyenlere lafım yok ancak yeni ameliyat olanlar ve çeşitli sağlık sorunları olanlar lütfen doktorları ile önce bir görüşsün. iyi hissedeyim diye başınıza iş almayın lütfen

  104. ayşegül güven yorumu - Cuma, Mart 6, 2009, 22:58

    lağmanı başka türlü yada ağızdan ilaç alınarak yapılamaz mı? kepek ekmek tahıl ürünleri yenilebilinirmi? gripim ilaç kullana bilirmiyim?

  105. seval yorumu - Cuma, Mart 6, 2009, 23:29

    slmlar lavmayı hergünmü yapacagız cvp verirseniz cok sevinirim iyi geceler

  106. jale yorumu - Cuma, Mart 6, 2009, 23:48

    hocam bu kadar soruyu acaba nasıl cevaplayacak bilmiyorum Allah yardımcısı olsun benim sorum karaciğer testlerimden GGT yüksek sizden bir ay enginar kapari ve alfa alfa kullandım biraz düştü yarın beden temizliğini ben de yapabili miyim

  107. tuğba yorumu - Cumartesi, Mart 7, 2009, 1:13

    sayın hocam lavman 7 gün boyunca hergünmü yoksa 7.günün sonunda birkezmi yapılacak acil cvplarsanız sevinirim

  108. huru yorumu - Cumartesi, Mart 7, 2009, 11:04

    hocam mercmek bulgur ve tuz serbst mı ?bol bol su ıcelım mı?lavman kendımız yapmasakta eczanelerdekı hazırları kullansak olur mu.?tesekkur ederız sımdıden cevapladığınz ıcın

  109. macide tırak yorumu - Cumartesi, Mart 7, 2009, 12:13

    lağman yedi günün sonundamı yapılıcak ben bu gün arındırıcı diyete başladım

  110. rihan yorumu - Cumartesi, Mart 7, 2009, 12:59

    Sayın hocam;
    lavman tedavisi yapılmadanda bağırsak temizliği icin ne yapabilirim?

  111. alparslan yorumu - Cumartesi, Mart 7, 2009, 13:08

    maranki hocam ben kozmik beden temizliğini uyguluyorum patates,bulgur ve çorba yenilebiliyormu bana yardımcı olurmusunuz

  112. hafız yorumu - Cumartesi, Mart 7, 2009, 13:39

    hocam lavman bulamıyoruz aceba nerden bulabiliriz?? yardımcı olun lütfen

  113. neslihan yorumu - Cumartesi, Mart 7, 2009, 14:27

    hocam iyi günler kozmik beden temizligini yaparken normal kendi ilaçlarımıda kulanabilirmiyim çünkü aksatmamam gereken ilaçlarım var şimdiden tşk

  114. yusuuuuuu yorumu - Cumartesi, Mart 7, 2009, 14:27

    hocam lavma nasıl yapılır

  115. hatice yorumu - Cumartesi, Mart 7, 2009, 15:02

    bugün bu uygulamaya eşimle başladık acaba lavman hergünmü yapılacak eczaneden alacağımız lavman olurmu bol sıvılı lavmanlar satılıyordu ben hastanede sıtaj yaptığım sıralarda

  116. DİLEK yorumu - Cumartesi, Mart 7, 2009, 17:08

    beden temizliği yapmak istiyorum ama kepekli ekmek yene bilir mi lavmanı son gece yapsak olur mu ben ilk defa yapacağım tek kişiyim ne olacak bi yararı olur mu böyle yapsam son gece içilecek limon suyu ve zeytin yağı bi kişinin içeceği 2 bardak mı olcak yoksa yarı yarıya mı olacak tek 1 bardak mı olacak hocamm tşkler

  117. emine sarı yorumu - Cumartesi, Mart 7, 2009, 17:37

    hocam patates olurmu yada salatasını yapsam

  118. seçil yorumu - Cumartesi, Mart 7, 2009, 17:39

    iyi günler hocam engin bilgilerinizi bizlerle paylaştığınız için çok teşekkürler.Annem şeker hastası karaciğer enzimleri yüksek olduğu için insüline başladık.2 yıl önce safra kesesi amelyatı olmuştu ve 71 tane taşı vardı.Ne yazıkki biri safra kanalına güşmüş ve ercp yapılarak taş alındı.Fakat GGT hala yüksek :( bugün beden temizliğine başladı.ERCP yapılalaı daha 10 gün oldu sizce bir sakıncası olur mu?Şeker hastası olduğu için ara öğünlerde bişeyler yemeli?Ayrıca lavman konusunda biraz şüpheliyim yeterince bilgimiz yok yardımcı olup en yakın zamanda cevaplarsanız sevinirim.Hayırlı kandiller

  119. maynatay yorumu - Cumartesi, Mart 7, 2009, 18:55

    vucut temızlıyle kılo verıle bılınıyormu

  120. yıldız yorumu - Cumartesi, Mart 7, 2009, 20:42

    merhaba lavma esnasında torbaya kan geldi bıraktım ne yapmalıyım

  121. yandık yorumu - Pazar, Mart 8, 2009, 0:10

    hocam pancar kara borsa kılosu 10 lıraya kadar cıkabılıyor baska bırseyle olabılırmı.

  122. müşerref yorumu - Pazar, Mart 8, 2009, 1:36

    hocam lavmanı hergün sabah akşam mı yapılacak yoksa bir defa yeterli mi?emziren anneler yapabilir mi?

  123. beyza nur yorumu - Pazar, Mart 8, 2009, 9:55

    hocam merhaba lavmanı yapmasak olur mu? Şeker hastalarıda uygulayabilir mi?

  124. orkun yorumu - Pazar, Mart 8, 2009, 17:03

    lavman yapmasak olmaz mı ? başka alternatif var mı ?

  125. dilek yorumu - Pazar, Mart 8, 2009, 19:48

    hocam lavmandan sonra çok halsizim bebek emziriyom lavman gün aşırı yada son gün yapsamolurmu

  126. menekşe al yorumu - Pazartesi, Mart 9, 2009, 0:47

    hocam diş etlerim devamlı kanama yapıyor tabiki ağız da koku oluşuyor ,birde reflü başlangıcı dendi aşırı gaz ,şişlik ve ağrı oluyor .Beden temizliğine ben de katıldım ,ağız kokusu için önerilerilerinizi bekliyorum teşekkürler

  127. zeynep yorumu - Pazartesi, Mart 9, 2009, 11:41

    eşim ve ben başladık ama ikimizde grip ve ateş var doktor eşime iğne bana antibiyotik verdi
    kullanacakmıyız bırakacakmıyız karar veremedik birde kepekli ekmekten 1 dilim yememiz mümkünmü ben oldukça zayıf bir bayanım acaba iyice zayıflarmıyım merak ediyorum cevaplarsanız sevinirin teşekkürler

  128. aynur yorumu - Pazartesi, Mart 9, 2009, 12:15

    BEDEN TEMIZLIGINI UYGULUYORUZ.BAKLIYAT PATATES BULGUR PILAVI KEPEK EKMEGI YENEBILIR MI. BU TEMIZLIGIN ZAYIFLAMAYA ETKISI OLUR MU.LAVMAYI 7 GÜN BOYUNCA YAPMASAK OLUR MU. ALLAH RAZI OLSUN

  129. ubeyde yorumu - Pazartesi, Mart 9, 2009, 13:37

    s.a hocam lavma yapıyorum ama zayıf oldugum için aç kalıyorum kepek ekmegini her vakit yiyebilirmiyim ve patetes bulgur zeytin bunlar yenilebilirmi sebzeyle birlikte pişirilse olurmu hocam acil olarak yardımcı olursanız sevinirim bilgileriniz içi,n A LLAH RAZI OLSUN yoksa oruç tutmayı düşündüm .aciiiiiiiiiiil

  130. hatun yorumu - Pazartesi, Mart 9, 2009, 20:35

    hocam verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkürlermütiş bir gaz olayım vardı hemde kalbe vuruyodu çok rahatsızdım lağmanı zı yaptığımdan beri çok rahatım ama acım başka yolu yokmu allah razı olsun sizden bu bilgileri bizimle paylaştığınız için

  131. dilek yorumu - Pazartesi, Mart 9, 2009, 21:06

    beden temizliğini uyguluyorum.sebze çorbalarına tuz biber salça yağ konulabilirmi? özellikle tuz. bir sorum daha olacak bulgur yenilebilirmi .Acele cevap bekliyorum teşekkürler.

  132. aynur yorumu - Salı, Mart 10, 2009, 17:42

    hocam lütfen. cevap bekliyrum hala zaman dolmadan bilgilendirirseniz ALLAH razi lsun. bulgur ve bakliyat yenebilir mi

  133. meryem yorumu - Salı, Mart 10, 2009, 18:47

    s.a hocam annem beden temizliğinde 4. gününde. lustral kullanıyordu.4 gündür kullanmıyor. aşırı derecede baş dönmesi mevcut. ilacı alabilir mi?? Acilen cvp bekliyoruz hocam.Allah Razı olsun

  134. yusuf03 yorumu - Çarşamba, Mart 11, 2009, 1:50

    hocam benim annemde kronik bronşit hastalıgı cıktı bunun bitkisel tedavisi varmı yardımcı olursanız cok sevinirim

  135. fatih yorumu - Çarşamba, Mart 11, 2009, 9:38

    hocam 10 yıldır sedef hastasıyım haplarınızı aldım içiyorum beden temizliginide yapıyorum sanki bi fayda göremedim ne dersiniz

  136. dilek yorumu - Çarşamba, Mart 11, 2009, 12:24

    MARANKİ HOCAM SİZ BU SORULARI OKUYUP NEDEN CEVAP ATMIYORSUNUZ ÇÜNKÜ BEDEN TEMİZLİĞİNE BAŞLADIK VE CEVABINIZI BEKLİYORUZ ACİİİİL.

  137. yunus emre sarı yorumu - Çarşamba, Mart 11, 2009, 22:07

    hocam kepekli ekmek yememizde ve tuz kullanmamızda bir sakınca varmı.birde sıvı yağ kullanmak.iyi akşamlar

  138. Ibrahim Cakici yorumu - Perşembe, Mart 12, 2009, 0:32

    Hocam, beden temizliginde yogurt, soya fasulyesi, salatada sivi yag, mercimek ve gibi gidalari tuketebilirmiyiz? Cevabinizi sabirsizlikla bekliyorum. Saygilarimla selamlar.

    Ibrahim Cakici

  139. çiğdem yorumu - Perşembe, Mart 12, 2009, 10:00

    KOSMİK BEDEN TEMİNLİĞİNDEN SONRA BAZI RAHATSIZLIKLAR OLUŞURMUŞ, OLUŞMAMASI İÇİN NE YAPMALIYIZ ?COSMİN,ALFA.ALFA.SOYA,KAPARİDEN BAŞKA!!!!!

  140. Makbule ULUÇAM yorumu - Perşembe, Mart 12, 2009, 17:57

    sayın hocam ben bir ay öncesi doktara gözüktüm gvetırdan doktor biopsi sonucu istedi sonuçta birden fazla kitle oldugunu söyledi ameliyat olmamı istedi ben de olmak istemiyorum senin söyledigin beden temizligini yapıyorum acaba bunun faydası olurmu başka ne yapmam gerek saygılarım la annem akciger kanserin den ameliyat oldu beden temiz ligini yapıyor bir zararı olurmu

  141. judie yorumu - Perşembe, Mart 12, 2009, 20:23

    son bayram gunu yarın arkadaşlar sız yukardakı yazıyı okumuyo musunuz ne kepegi ne ekmegı sadece sebze haslaması ve yagsız tuzsuz sebze çorbası maranki afyon korel otelde beden temızlıgı yapıyor sorularınıza nasıl cevap versın hergun lavman zorunluuuu 2 kere 2 dort yapamıyorsan yapmayacaksın kardeşim emek olmadan yemek olmaz bu kadar basıt ben 6 gundur acım ac bulgur zeytın yenseydı ılk ben yerdım emın olun su an 5 kılo verdım son gunum yarın allah yapan herkese kolaylık versın dua ile…

  142. saadet yorumu - Perşembe, Mart 12, 2009, 23:02

    sevgili hocam, ben lavma yapmadım son gün oluyor sanmıştım bana yanlış bilgi verdiler.ben son gün yapıcağım yarın son gunum bir sorun olurmu? yapanlara allah kolaylık versin.açlıktan ölüyorum.canım ekmek arası istiyor, siyah cayı cok ozledim.gözlerimin şişi hiç inmiyor, sürekli uyumak istiyorum.

  143. dogulu yorumu - Cumartesi, Mart 14, 2009, 1:54

    hocam beden temizligi uygulamasinda et yenilmiyecegini söylüyorsunuz, peki balik yenilebilirmi?

  144. ahmet yorumu - Cumartesi, Mart 14, 2009, 14:35

    hocam beden temizligi sonunda anüsten yumurta akı gıbı ıltıhap la karışık kan geldi acaba bu hangi hastalığın belırtısı

  145. ebru yorumu - Cumartesi, Mart 14, 2009, 22:51

    boy uzaması ve sac dökülmesi için ne yapılır?

  146. DENİZİN yorumu - Pazar, Mart 15, 2009, 11:57

    ben geçen senede bu kozmik beden temizliğini yaptım. çok güzeldi ve zorluydu. Ama sonunda benden bir sürü taş çıktı. taş kan sarılık böcekler ble çıktı yani. çok teşekkür ederim hocam kurtuldum hepsinden

  147. Emine yorumu - Pazar, Mart 15, 2009, 14:51

    hocam vermiş olduğunuz bilgilerden dolayı öncelikle size teşekkür ediyorum ben beden temizliğine başlıyamadım bu hafta başlasam olur mu? geç kalmış olurmuyum? beni aydınlatırsanız sevinirim

  148. DİDEM yorumu - Pazar, Mart 15, 2009, 18:56

    hocam sabahları midem bulanıyor.kustugumda safra kusuyorum, agız kokusu oluyor. bi de kusarken altıma kacırıyorum ne yapmam gerekiyor bitkisel çözüm war mıdır yardımcı olursanız sewinirim baska hiç bir rahatsızlıgım yok doktora da gitmedim

  149. arzu yorumu - Çarşamba, Mart 18, 2009, 14:49

    hocam nisan ayındaki proğramı uygulayacağız.lavman işlemi ortalama ne kadar sürüyor.(kaç dakika)Bu işlem sonunda kilo veriliyormu.anemi hastasıyım sakıncası olurmu.

  150. melda yorumu - Cuma, Mart 20, 2009, 21:18

    hocam lütfen cevap yazin ben bagirsaklarimdan rahatsizim lavmani dört dörtlük yaptim ve son gün benden bilye büyüklügünde yesil taneler döküldü lütfen onlarin ne oldugu hakkinda beni bilgilendirirseniz memnun kalirim tesekkürler

  151. hidayet yorumu - Pazartesi, Mart 23, 2009, 14:37

    sayın hocam.ben beden temizliğini nisan ayında yapmak istiyorum
    ama ben kalp hastasıyım. mekanik mitral kapağı takmış bulunmaktayım. Doktorum üç gün arka arkaya aynı besini almamamı söylemişti. şu anda kan sulandırıcı comadin , coraspin ve beloc kullanıyorum. acaba bu beden temizliğini yaptığım zaman acaba sorun çıkarmı. lütfen bana yardımcı olun. en basit yoldan nasıl beden temizligi yapabilirim.

  152. Selime yorumu - Pazartesi, Mart 23, 2009, 22:17

    Sayın hocam.Bende safra kesesi taşı var.Bu beden temizliğini uygularsam taşların safra kanalına kaçma ihtimali var mı?Eğer yoksa taşlar nereden düşecek?Şimdiden teşekkürler…

  153. sibel güntepe yorumu - Perşembe, Mart 26, 2009, 14:22

    sayın maranki iyiki varsınız!sağlığıma önem veren ve dikkat de atmeye çalışan biriyim,elimden geldiğince.bedensel vücut temizliğini yapamak istiyorum ama bildiğiniz gibi 7 gün içerisinde pekte bir yiyecek yenmiyor yani acaba vucut güçsüz kalır mı diye düşünüyorum.sizin vitaminleriniz var fakat ürünlerinizi alım gücüm yok şu anda çünkü ucuzda değiller.bu ürünleri içmeden de kozmik beden temizliğini yapabilirmiyim acaba?çok teşekkürederim saygılarımla.(bu arada yaşım 30)

  154. arzu polat yorumu - Perşembe, Mart 26, 2009, 19:49

    selamınaleyküm hocam harika ve mantıklı şeyler konuşuyosunuz insan biraz düşününce farkına varabiliyor ayrıca biz beslenme haricinde düzgün nefes alıp veremiyoruz bile sizi dinleyerek inşallah lacak .benim 4 yaşında bi kızım var ağız kokusu yaşıyor sanırım kurt var bağarsakta çünkü yiyor ama kilo alamıyor 18 kilo öneriniz nedir başarılar dilerim,

  155. fatma yorumu - Pazar, Mart 29, 2009, 19:11

    slm hocam ya benim zayıflak istiyorum ama olmuyor bir türlü lahana suyu içdim yürüyüşde yapıyorum ama yok bitkisel çaylar içiyorum ama yok olmuyor ne yapmam lazım birde aşırı saç dökülesi var o kadar kürler denedim dökülüyür hocam ne olur sizden cevap bekliyorum

  156. aysun yorumu - Salı, Mart 31, 2009, 22:02

    hocam iyi günler
    lavmanı kaçgün yapacağız
    birde lavman setini nerden bulabiliriz.
    teşekkürler

  157. münevver yorumu - Cuma, Nisan 3, 2009, 11:04

    7 yaşındaki oğlumada uygulayabilirmiyim lavman günde 1keremi yapılacak saygılarımla.

  158. hanife yorumu - Cuma, Nisan 3, 2009, 21:42

    hocam bu uygulama için yaş sınırı nedir bunu öğrenmek istiyorum yaptığnız çalışmadan dolayı teşekkür ederim

  159. ummiye yaglıcı yorumu - Salı, Nisan 7, 2009, 17:54

    ıyı gunler hocam ben bu beden temızlıgını yapmak ıstıyorum .Ben parkınson hastasıyım
    faydası olurmu lutven beni bılgılendırın .cevabınızı bekliyorum.

  160. zeynep yorumu - Salı, Nisan 7, 2009, 18:43

    selamu aleykum hocam, ben 37 yaşında bir bayanım bu diyetten dolayı baş ağrıma ve tansıon gibi rahatsızlıklar görülür mü???

  161. iclal yorumu - Salı, Nisan 7, 2009, 23:48

    selaminaleküm dr.ahmet maranki ben zayiflamak istiyorum ama olmuyor bana yardimci olursanis sevinirim cünkü kilolarim yüzünden cocugum olmuyor lütfen bana yol gösterin tesekürler

  162. reyhan yucesoy yorumu - Perşembe, Nisan 9, 2009, 11:28

    sn.maranki hocam sizin gibi doktorların değerini bilmeyenler utansın.sizin süt açıklamalarınızdan sonra öteki doktorlarda dile gelmeye başladılar.allah razı olsun.ben 22 senedir sürekli sinameki içerek dışarı çıkabilen ve çok şeker ağırlıkta beslenen biriyim.kozmik temizliğin bahar bölümünü kaçırdım sanıyorum.bana yardımcı olursanız çektiğim ızdıraptan kurtarırsanız inanın çok büyük sevap işlemiş olacaksınız. şekerden vazgeçemememin sebepleri neler dir.hep çikolata gibi ürünler nereye kadar…ve son olarak sinameki bunca seneden sonra nasıl bırakılır…teşekkürler .

  163. ayfer yorumu - Cumartesi, Nisan 11, 2009, 11:52

    hocam iyigünler ben bu detoks yapıyorum bugün 5. günüm lavman yaptıktan sonra boşaltırken baya bir kanamayla su geri geldi bende korktum .acaba lavmanı bıraksam mı bağırsaklarıma bir tahrip mi oldu açıkcası biraz korktum beni aydınlatırsanız sevinirim. NOT:her yaptığımda kanlı boşaltım oluyor ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER

  164. ersin yorumu - Pazar, Nisan 12, 2009, 15:12

    selamunaleykum hocam öncelikle verdiğiniz bilgilerden dolayı teşekkür ederim.
    hocam şu lavman işini 7 günün bir başında bir sonunda yapsak oluyormu birde siyah çay işini yapamıyorum çünkü çayı sevdiğimden içmediğimde başım fena ağırıyor cevabınızı mail aderisime gönderirseniz sevinirim

  165. bahar yorumu - Salı, Nisan 28, 2009, 13:16

    iyi günler hocam,öncelikle verdiğiniz bilgilerin müptelası oldum,sizi sürekli
    takip ediyorum.benim sorunum şu pko hastasıyım şu anda doktorumun verdiği yasmin ve günde 2 defa glucophage die bir hap kullanmaktayım yemesemde spor yapsamda bir türlü kilo veremiyorum,,kilom 100 ve ben kilo veremediğim için çocuk sahiibi olamıcam,lütfen yardımınızı bekliyorum,ve bu beden temizliğine başlasam yaarı olurmu.

  166. sevimnur yorumu - Cumartesi, Mayıs 2, 2009, 20:30

    Ya nekadar tuhaf insanlarsınız ya.. madem bu konuyla ilgilisiniz ama hiç okumuyorsunuz. Ne ekmeği Ne balığı ya ..SADECE SEBZE VE MEYVE YİYEBİLİYORSUNUZ sabahları sebze meyve suları öğlen haşlanmış sebze akşam salata ve sebze çorbası öğün arası kuru üzüm ceviz gibi şeyler atıştırıyorsunuz ama bir tabak değil tabi…
    Valla bezen dalga geçtiğinizi düşünüyorum

  167. pınar yorumu - Cuma, Mayıs 8, 2009, 8:19

    merhablar gerçekten güzel yaralı ve kalıcı bilgiler veriyorsunuz teşekkürler.sizden ögrenmek istedigim lavmanı uygulayın diyorsunuz ama lavmanı biz kendimizde uygulayabilirmiyiz yani saglık görevlisi falan olmadan çok merak ettim beni aydınlatabilirmisiniz.çok teşekürler şimdiden klay gelsin

  168. ŞEBNEM USLU yorumu - Pazar, Mayıs 10, 2009, 0:14

    MERHABALAR HOCAM,ALLAHIN SELAMI ÜZERİNİZE OLSUN.SITEDEKİ BÜTÜN OKURLARINIZA SESLENMEK İSTİYORUM.BEN MAYIS DETOKSUNDA HOCAMLA BERABER AFYON KOREL OTELDE BULUNDUM,HARİKA GECEN BİR7GÜNDÜ.HOCAMIZIN İLGİ VE ALAKASI SEVGİLİ EŞİ ELMAS HANIM KEZA ÖYLE.İNANILMAZ BİR ORGANİZASYON İNANILMAZ BİR KADROYLA HOCAMIZ BİZLERE HİZMET VERDİ.DETOKSUN SONUCUNDADA HARİKA SONUCLAR ALDIK ŞU ANDA KENDİMİ ÇOK İİ HİSSDİYORUM.SAĞLIĞIMA EN GÜZEL ŞEKİLDE HOCAM SAYESİNDE DÖNDÜĞÜ DÜŞÜNÜYORUM.HOCAM SİZİ BIRAKMAYACAĞIZ,ALLAH SİZİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN,SİZ TÜRKİYE İÇİN BULUNMAZ BİR BİLİM VE İLİM ADAMISINIZ. SİZİ KARALAMAK İSTEYENLERE ALLAH FIRSAT VERMESİN BİZLER HERZAMAN ARKANIZDA OLACAĞIZ.ALLAHA EMANET OLUN.SEVGİLİ CANDAN HOCAM,MEHMET HOCAM,KÜBRA HANIM,MAHMUT HOCAMIZ VE DİĞER PERSONELİNİZE TEKRAR TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM.

  169. said yorumu - Pazartesi, Haziran 15, 2009, 22:11

    slm sayın hocam ben bademcik ve geniz akıntı hastasıyım bu hastalığa nasıl tedavi ve ilaç yaplır
    (benim hergün hiç durmadan burnum kanıyor burun kanamaması için napa bilirim lütfen çok acil msn adresime gönderin

  170. elif yorumu - Cumartesi, Haziran 20, 2009, 17:51

    merhabalar. annemin safra kesesinde taş var. 3-4 aydır şifalı otlardan oluşan özel çaylarla tedavi olmaya çalıştı, ancak bir faydasını göremedi. Sizin bu konuda önerilerinizi alabilirsek çok seviniriz.
    Şimdiden teşekkürler.

  171. fatih yorumu - Salı, Haziran 23, 2009, 9:42

    sayın hocam bahar temizliğini yaptıktan sonra kesinlikle kilo veremiyorum boyum 162 kilom ise 83 çok üzülüyorum bana yardımcı olursanız cok memnun olcam .cevabınızı bekliyorum saygılar………

  172. selvi yorumu - Pazar, Temmuz 12, 2009, 12:30

    cok guzel bir tari ama biraz zor

  173. fatma yorumu - Cumartesi, Kasım 7, 2009, 21:42

    şimdi ben mesela kasımın 9 unda başlayıp 15 inde bitircem kozmik temizliğini

  174. VİLDAN KIZILSU yorumu - Pazartesi, Kasım 16, 2009, 12:56

    hocam ben aç duramıyorum ve sürekli karnımda bir şişkinlik var ne yapmam lazım bu lavma bana çok zor geldi hem maddi durumumda pek yok çalışan bi insanım daha kolay bir yönten yada ilaç hap v.s varmı benim basurum var ve her wc çıktığımda kocaman oluyor ne yapmam lazım bu göbekten ve şişkinlikten kurtulmak için bide saçlarım hiç mi hiç uzamıyor maddi değeri çok olmayan bana tavsiyeleriniz nelerdir şimdiden çok ama çok teşekkür ederim

  175. esra yorumu - Pazartesi, Kasım 16, 2009, 19:47

    hocam dedem akciger kanseri tedavi gerekiyordu 6 ay boyunca hemen etkisini göstermeyince

    3 aydan sonra buraktı.gene sigaraya devam bayramda iyiydi şimdi çok kötü biraz konuşabiliyor

    serum takılıyor
    yemeklerden yemek istemedigi için mamalar veriliyor ama bu mamaları çok yararlı bulmuyoruz neler yemeli

  176. esra yorumu - Pazartesi, Kasım 16, 2009, 19:50

    hocam ben 13 yaşındayım ve kilom:47 boyum:1.48 ben yetersiz görüyorum neler önerirsiniz

  177. Emine yorumu - Çarşamba, Aralık 23, 2009, 17:48

    Hocam beden temizliğine yarın başlamayı düşünüyorum lavman yapmasam sinameki veya bağırsakları temizleyecek ilaç kullansam doğru olurmu?

  178. izmir yorumu - Cumartesi, Ocak 9, 2010, 4:25

    Hocam lavman tedavisini başka şekilde yapabilirmiyiz oncelikle bunu sormak istiyorum , bunu yerine müsil ilacı kullanmam dogru olurmu yoksa bir yan etki yasarmıyım teşekkür ederim

  179. emre can leblebici yorumu - Çarşamba, Ocak 27, 2010, 16:34

    sayın hocam sizi takip ediyor önerilerinizi dikkate alıyorum bu sebepele safra kesesi taşı teşhisi konulan anneme önerilen ameliyat öncesinde size danışmakta yarar gördüm . annem 66 yaşında safra kesesinin acilen alınması gerektiği söyleniliyor sizin kamplarınıza katılsa bu taşa faydası olurmu safra kesesi alınmadan kurtulabilirmi ayrıca kampa katılım iiçin verilen numaraya ulaşamıyoruz önerinizi ve bizze yol göstermenizi acilen bekliyoruz . şimdiden çok teşekkürler saygılar

  180. hülya yorumu - Cumartesi, Ocak 30, 2010, 22:50

    benim çocuğum da kıl kurdu var altı yaşında kesesile birlikte düşmesi için ne yapabilirim ? cevap bekliyorum teşekkürler

  181. şeyma yorumu - Cumartesi, Şubat 6, 2010, 21:56

    ben beden temizligine yeni başlıcam ama yorumları okudum ve safra taşı ve böbrek taşı ageısı çekenleri okuyunca yazmadan duramadım.bende 6 ay boyunca çok şiddetli safra kesesi taşlarının agrısını çektim üstelikte hamile idim.çok araştırdım ve gilaburu diye kayseriye ait bir bitki suyu buldum bütün aktarlarda bulunuyor.4ay boyunca bu suyu içtim ve çok şükür başladıgım gün bu agrılarım bitti.çok korkuyordum o agrıların tekrar olmasından ve devam ettim.artık iyiyim.bebegim şu anda 10 aylık,onda ve bende hiçbir problemlem yok …

  182. Berk yorumu - Pazar, Şubat 7, 2010, 18:30

    BERN 12 YAŞINDA BİR ÇOÇUĞUM AMA 50 KİLO OLDUM BU KÜLOYU VERMEK İÇİN KEPEKLİ EKMEK YİYORUM 6 SINIFA GİDİYORUM MARANKİ

  183. özdemir yorumu - Salı, Şubat 9, 2010, 22:47

    meraba hocam ben şeker pancarı üretiçisiyim 1000 ton kadar kırmızı pancar üretmek istiyorum bunu türkiyede pazarını bulabilirmiyim. kırmızı pancar suyundan yararlanan gıda fabrikaları varmıdır teşekkür ederim cevabınızı bekliyorum.

  184. melek gül yorumu - Pazar, Şubat 28, 2010, 18:21

    sn.maranki bu yıl kozmik bahar temizliğini yayınlamanızı bekliyoruz.aynı tarifler geçerlimi birde sizden kesin ve kalıcı zayıflama tarifini istiyorum.17 yaşındaki oğlumda yatak ıslatma sorunu var yardım ederseniz sevinirim…. teşekkürler ………….

  185. ömer yorumu - Salı, Mart 2, 2010, 23:58

    hocam sivilce icin bana ne önerirsiniz anlımda cok oluyo yas 17

  186. neşe yorumu - Perşembe, Mart 25, 2010, 0:00

    BEbek emziriyorum herhangi bir sakıncası olurmu acaba?

  187. mürvet yorumu - Çarşamba, Nisan 21, 2010, 1:49

    sn.hocam allah size uzun ömür versin kastamonu,nun gururusunuz hemşehrimlisiniz maddi imkanlarım kısıtlı iyi olsa kampınıza gelmek isterdim,mümkün olmadığına göre sizden lavman konusunuda daha açıklayıcı cevap rica ediyorum.hergünmü,ve kaç defa?bir ricam daha kızım 16 yaşında çok gelişmiyor uzamasına nasıl yardımınız olur.şimdiden teşekkürler allh cümlemizin yar ve yardımcısı olsun rabbim sizi korusun saygılar

  188. sariye yorumu - Salı, Mayıs 11, 2010, 10:24

    hocam 35 yaşındayım 12 sene önce kalp ameliyatı oldum 2.ameliyat olacaksın diyorlar ama ben vucut detoksu yaparsam iyileşimiyim evimde yapamıyorum lütfen ne olur lütfen yardım edin

  189. emre kadir ayan yorumu - Cuma, Temmuz 2, 2010, 0:50

    hanımlar inanmayın bu insanlara.bunlar bitkilerle tedavi konusunda eğitim almış kişiler değil.dünya da bitkilerle tedavi konusunda eğitim gören tek meslek grubu eczacılardır.eczacılık fakültelerinde okutulan farmakognozi dersi ile a dan z ye hangi bitkinin hangi etken maddeyi içerdiği ve neye faydalı olabileceği öğretilmektedir.bu adamın söylediği çoğu şey yanlıştir.beden temizliğinden kasıt barsakları boşaltmak mı yoksa barsaktaki mikroorganizmaları yok etmek mi?eğer barsakları boşaltmaksa bu temizlik anlamına gelmez ki.eğer mikroorganizmaları yok etmek ise bu yararlı değil son derece zararlıdır. çünkü barsaktaki mikroorganizmaların yok olması ile süperinfeksiyon denen durumlar ortaya çıkar ve daha da kötüsü barsaktaki organizmalar tarafından üretilen k vitamini gibi vitaminler üretilemeyeceğinden ciddi pıhtılaşma sorunları ortaya çıkabilir.şimdi eliniz vicdanınıza koyun.siz bir kalp ameliyatı yapabilirmisiniz?hayır değil mi?işte bu insanlar da bu işi yapamazlar.ikisi de aynı şeydir ve insan sağlığı söz konusudur.lütfen böyle dini kullanarak rant sağlamaya çalışan insanlara itibar etmeyelim.

  190. guler yorumu - Cuma, Eylül 17, 2010, 17:18

    hocam . ben 39yasındayımtansıyon karacıgerımde bıraz yag var kolostro hıper tansıyonum var vucutumda gaz bırıkıyor napmam lazım sızce ozel doktora gıttıyorum ama sızden cozum bulmma lazım kısacazı cozumlerı ne demek ıstıyorum

  191. kubra yorumu - Pazar, Ekim 24, 2010, 21:06

    yeterlı bılgı verılmemış kı nasıl yapılacağını anlamadım.daha detaylı bılgı lutfen.

  192. yaren yorumu - Perşembe, Şubat 17, 2011, 14:08

    saç dibimde kuruluk var(pul pul)döklmeler oluyo bide cildmde kuruluk var soyuluyo ne yapablrm

  193. Rasim Bayar yorumu - Perşembe, Mart 24, 2011, 15:17

    sayın maranki hocam alakadarınıza şimdiden teşekküler .bende aşağı yukarı iki yıldır parkinson hastalığıyla uğraşıyorum kullandığım ilaçlar .Pexola 1.0mg AZILECT 1MG Stalevo 100mg/25mg/200mg Rivotril 2mg tablet Motilium10mg. Sizin değerli bilgilerinizden faydalanmak istiyorum Saygılarımla.

  194. ayşegül yorumu - Pazar, Mart 27, 2011, 21:39

    sayın hocam lavman yapılmadan beden temizliği yapamaz mıyız? Lütfen yardımcı olun yarın başlamak istiyorum.Lütfen cevap yazın hocam…

  195. yeliz yorumu - Perşembe, Nisan 7, 2011, 13:00

    merahabalar benim 2,5 yaşında kızım var bu lavmanı onada uygulayabilirmiyim ölçüleri ne olacak cevaplarsanız sevinirim çünk kızımda yememe ve zayıflık sorunumuz var

  196. ömür tatlı yorumu - Perşembe, Nisan 14, 2011, 21:27

    bu küre başlama tarihi hangi aylarda oluyo şimdi yapsak olurmu

  197. aydın aktaş yorumu - Pazartesi, Nisan 18, 2011, 17:18

    sayın hocam 3. derecede rahim ağzı kanserinde neler kullanılmalı şuan hastamız ışın tedavisi ve haftada 1 gün kemoterapi görüyor yardımınızı rica ederiz saygılar…

  198. sebile yorumu - Cuma, Mayıs 13, 2011, 0:36

    sayın hocam ben bebek emziriyorum acaba kozmik beden temizliği yapabilirmiyim en son tarih ne zaman teşekkür ederim.

  199. celal yorumu - Perşembe, Ekim 13, 2011, 13:24

    sayın hocam bende safra kesesinde polipler var dendi amaliyet diyorlar bu kürün banada faydası olurmu

  200. celal yorumu - Perşembe, Ekim 13, 2011, 13:29

    sayın hacam bende safra kesesinde irili ufaklı polip olduğunu söylediler amaliyet gerekiyor muş
    sizin bu kürü yapmak istiyorum zaman geçirmeden acaba poliplerede faydası olurmu

  201. aysel solmaz yorumu - Çarşamba, Aralık 14, 2011, 19:43

    hocam ben 40 yasında 50 kıloyum 1.65 boyum var bu temizlik için verdiğiniz bilgilerin 60 kilo için oldugunu solemiştiniz acaba benim için bir zararı varmı? ölçüleri burda yazanlar gibimi yapmalıyım? cok kilo kaybı olursa nasıl olcak? lütfen bilgilendirirseniz sevinirim …

  202. seher yorumu - Cuma, Ağustos 3, 2012, 21:14

    Sayın hocam; benim ellerim uyuşuyor ve ağrıyor doktora gittim sinir zedelenmesi var dedi..bunun için siz neler önerirsiniz… şimdiden teşekkür ederim…

  203. özlem yorumu - Çarşamba, Aralık 11, 2013, 21:32

    merhabalar ..7 günlük detoks lavman yapmadan işe yararmı ?lavman yapmak zor geliyor bana eğer bir faydası olursa detoksu uyguluycam…(.lavmansız)