İbrahim saraçoğlu-İltihaplı romatizma için ısırgan kürü

Çarşamba, Kasım 5, 2008, 0:51
Sağlık kategorisi. Bu mesaja 17 yorum yapıldı.

FaceBookta Payla

ibrahim saracoglu İbrahim saraçoğlu İltihaplı romatizma için ısırgan kürü

Romatoid artirit olarak adlandırılan ve “iltihaplı eklem romatizması” olarak da bilinen romatizma rahatsızlıklarına karşı Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu bitkisel kür önermekte.

Bu bitkisel kürün herhangi bir yan tesiri yok. Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun önermiş olduğu iltihaplı romatizma kürü, perfore edilmiş kiraz sapı ile doğru zamanda toplanmış ve perfore ısırganın bir türü ile hazırlanıyor.

Romatizma ağrılarının giderilmesinde ağrı kesiciler kullanmak sadece semptomatik bir tedavidir. Yani sadece ağrıyı ortadan kaldırıcı etki gösterirler.

Kullanılan ilaçlar ile romatizma ortadan kalkmamaktadır, yani ilaç kullanmak kesin bir tedavi şekli değildir. Sadece, romatizma hastalığı ile ilgili şikayetlerini geçici olarak ortadan kaldırmaktadır. Romatizma hastaları ilaçlarını kullandıkları sürece şikayet yaşamamaktadırlar.

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun olduğu destekleyici bitkisel kür ise, romatoid artirit (iltihaplı eklem romatizması) rahatsızlığını hem tedavi etmekte hem de hastalığı tamamen ortadan kaldırmaktadır.

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun önerdiği destekleyici kürün kullanım süresi yaklaşık 2 ay sürüyor. Romatoid artirit hastalarının uygulamaya başladıkları bu bitkisel destekleyici kür, vücutta depolanarak birinci haftadan sonra etkisini yavaş yavaş göstermeye başlamaktadır. İkinci haftadan itibaren de tedavi etmeye başlamaktadır.







17 Yorum yazıldı.

  1. seda yorumu - Çarşamba, Kasım 5, 2008, 22:38

    meraba bn seda,17 yasında bır ogrencıyım.6.sınıftan berı bu hastalıkla ugrasıyorum ılaclar kullanıyorum ama hıcbrı etkısı olmuyor.lutfen bana yardımcı olursanız cok sevınırım.sımdıdn cok tesekkurler…

  2. hasan mirza yorumu - Çarşamba, Kasım 19, 2008, 0:41

    meraba 8 senedir astım bronşşitle uğraşıyorum.ilaç kulanıyorum ve pekte bir etkisini göremiyorum.sizce nasıl bir tedavi başlamam gerekir.Bitkilerle tedavisi mümkün mü?bana yardımcı olursanız çok sevinirim saygılar.

  3. kübra yorumu - Pazar, Kasım 23, 2008, 21:24

    MERHABA HOCAM BİZİM 76 YAŞINDA DİZ KAPAKLARINDA SIVI AZALMASIOLDUĞUNDAN DOLAYI AĞRISI ÇOK OLAN KOMŞUMUZ İÇİN NE YAPABİLİRİZ

  4. melike kamiloğlu yorumu - Pazartesi, Nisan 6, 2009, 22:06

    merhabalar hocam benim annemin kanında iltahap var acaba bize önerebilveniz bi kür varmı yardımcı olursanız seviniriz saygılarımla

  5. melike kamiloğlu yorumu - Pazartesi, Nisan 6, 2009, 22:11

    merabalar hacam benim annemin kanında iltahap var acaba önerebilceniz bi kür varmı yardımcı olursanız çok seviniriz teşekkürler saygılarımla

  6. annemiçin yorumu - Cumartesi, Nisan 18, 2009, 18:37

    merhaba benim annemde iltahaplı romatizma var ve aynı zamanda midesi rahatsız ve reflü var ilac kullanamıyor romatizma için vermiş oldugunuz kürü nasıl temin eebilirim yardımcaı olursanız menmun olurum.cok agrıları var ve elleri yüzü vucudu sisiyor .yardımınıza ıhtıyacım var tesekkurederim.

  7. hasan yorumu - Pazartesi, Mayıs 11, 2009, 12:54

    mrb hacom 3 yıldır annemde bu hastalıkla uğraşıyor ve bugüne kadar kullanmadığı ilaç gitmediği doktor kalmadı fakat hiçbir çözüm olmadı. yiyecek ve içeceklerin bir etkisi veya faydası olabilirmi sizin bize sunduğuuz kürü nerden temin edebiliriz ve kesin bir sonuca ulaşabilirmiyiz allahın izniyle. yorumlarınızı beklioruz hocam teşekürler.

  8. YAVUZ yorumu - Cuma, Mayıs 22, 2009, 13:24

    40 yaşında bir erkeğim 17 yaşından beri romatizma hastasıyım 2004 de ankilozanspontilid teşhisi kondu 5 yıldır remikeyt kullanıyorum bu hastalıkla ilgili kesin bir tedaviniz var mı teşekkür ederim.

  9. serdar yorumu - Pazar, Haziran 21, 2009, 3:18

    dişi ısırgan otunu nereden bulabiliriz.saygılarımla

  10. zeynep yorumu - Salı, Şubat 9, 2010, 19:45

    slm hocam annemde iltihaplı romatizma baslangıcı var sol omuzunun iki parmak asagısı cok sancılı bir sekilde agrıyor ve simdide sol koluna agrısı vurdu. gece agrısından uyanıyor kullandıgı ilaçlar hiç etki göstermiyor ve boyun kemiginde düzlesme meydane geldi fizik tedavi önerdiler bunun için tavsiye edecginiz bitki kürü var mı bu hastalık tamamen ortadan kalkar mı cevaplarınız için simdiden tesekkürler

  11. necmettin yılmaz yorumu - Perşembe, Şubat 25, 2010, 16:02

    merhaba sayın hocam,annem 65 yaşında yaklaşık 15 yıldır iltihaplı romatizma hastası. hastalık 15 yılda iyice ilerledi şimdilerde kollarını hiç kaldıramıyor oturup kalkamıyor.günlük yaşantısını çok zor idame ediyor geceleri özellikle kollarında ve vücudundaki ağrılar yüzünden yatamıyor.şimdiye kadar kullandığımız ilaçların hiçbir yararı olmadı.bu hastalıkla ilgili kullanabileceğimiz ilaç ve tedavi varsa lütfen bize yardımcı olunuz cevabınızı bekliyorum şimdiden çok teşekkür ediyorum iyi çalışmalar diliyorum

  12. MESUT TUNCER yorumu - Perşembe, Mart 4, 2010, 16:29

    merhaba doktor bey ben 26 yaşında hem okuyup hem çalışan bir bey’ im 2001 yılından beri ankilozan spondilit hastasıyım fakat bu hastalık yaklaşık 6 ay önce bulundu ve teşhis konuldu 6 aylık süre boyunca remikeyt ile tedavi görüyorum ve aynı zamanda sporlada yenebilmek için haftanın 4 günü yüzüyorum. ilacı kullanmaya ve spora başladığımdan beri ağrılarım azaldı hatta yok denecek kadar az. fakat bu ilaç tedavisinin bu hastalığı yenmemize yetmediğini ve hatta hastalığı bitirmek gibi bi tedavi şekli olmadığını biliyorum önerdiğiniz tedavi şekli hakkında sizden yardım istiyorum. yardım ederseniz size minnettar olurum … saygılarımla şimdiden ilginie teşekkür ederim …….

  13. embie musa yorumu - Cuma, Mayıs 14, 2010, 14:01

    meraba doktor bey ben 52 yasinda benim ellerim kolari ve diz komulardan agisariya doguru agriyo vegeceleri daha cok agriyo hocam antideprasion da kulaniyorum tansiyonum davar ne yapmami önerirsiniz hocam namazimi zorunla kiliyorum agrilarimin tedavisini sizde bulurum allahimin izni ile hocam cenabir allah derdi vermis dermanida verecek bugun cuma butun muslüman aleminin cumasi hayirli olsun ve seninde hocam allaha emanet olun sizden yardim bekliyorum

  14. zarife seçkin yorumu - Çarşamba, Haziran 23, 2010, 14:32

    merhaba doktor bey ben 57 yaşında bir bayanım.yaklaşık 6 senedir ellerimde uyuşma,kollarımda şiddetli ağrılar oluyor kolumun üstüne yatıp uyuyamacağım kadar şiddetli ağrılar duyuyorum.bununla birlikte son 2 senedir de dizimde şişkinlik oluyor,sanki diz kapaklarımın içi suyla dolu gibi hissediyorum ve dizimi bükemiyorum.bu durum yürümemi ve ayakta durmamı da engelliyor.daha önce doktorlara da gittim ancak ilaçlar geçici bir süre ağrımı gideriyor.bana önerebileceğiniz bir kürünüz var mı?yardımcı olursanız çok sevinirim.teşekkür ederim.

  15. gökhan TOPÇU yorumu - Pazartesi, Temmuz 19, 2010, 14:18

    slm hocam bu ilaçı nereden bulabılırız acaba

  16. ibrahim çelik yorumu - Salı, Temmuz 20, 2010, 13:17

    slm hocam öncelikle değerli bilgileriniz için çok tşk.ederim.
    Hocam benim Ablam 7.Yıldır eklem romatizması hastasıdır. romatoit artrit tedavisi için önerdiğiniz bir kür varsa bilgi vermenizi rica ederim.

  17. abdurrahman yorumu - Pazar, Eylül 26, 2010, 17:20

    selam arkadaşlar sizlere önemli haberlerim var ben 8 yıldır as
    hastasıyım yıllarca ilaç kulandım fayda vgörmedim artık dayanacak gücüm kalmamıştı vanda aynı şekilde hasta olan arkadaşım bana ibrahim saraçoğluyu önerdi ve bende hocamla görüştükten sonra bitkisel ilaç kullanmaya başladım kiraz sapı ısırga ve lavanta şu anda 1 çi kürü kulanıyorum artı hisediyorum vücutta olan iltihabı yavaş yavaş söküyor şu anda iyiye gidiyorum sizinde kullanmanızı istiyorum