Formula21 Dr. Ömer Coşkun Zayıflama

Pazar, Ocak 3, 2010, 3:14
Diyet kategorisi. Bu mesaja 22 yorum yapıldı.

FaceBookta Payla

460 Formula21 Dr. Ömer Coşkun Zayıflama

Yard.Doç.Dr. Ömer Coşkun ‘dan Formula 21
ömer coşkun zayıflama
- Yağ yakıcıdır. Zayıflamanın önündeki engelleri kaldırır.
- Yemekten hemen önce bol suyla alınan 2 tabletle formunuza kavuşabilirsiniz.
- MYSLIMMER zayıflama tabletiyle beraber, dengeleyici TANSALP ve 3000 sayfalık şifalı bitkiler CD si hediyedir.
Formula 21 Zayıflama Kapsülü Nedir?

Formula 21 Zayıflama özelliğinin yanında içeriğinde bulunan diğer bitkilerle yaşamınıza kalite katacak bir üründür.

Dr. Ömer Coşkun tarafından formüle edilmiş ve ISO kalite belgeli tesislerde üretilmiştir.

Formula21 Tarım ve Köy İşleri Bakanlığı tarafından onaylanmış bitkisel özel bir tablettir.

Formula 21 ayrıca kollesterolü düşürmeye yardımcı bir gıda takviyesidir.

Formula 21 tok tutucu özelliği ile size doğal diyet yaptırır. Özel bi program uygulamanıza gerek yok ama tatlı – hamur işi gibi şeylere dikkat etmeniz zayıflamanıza yardımcı olacaktır.

Formula 21′in bir ilaç olmadığını tekrar belirtmek isteriz.

Formula 21′i ideal kolunuza gelinceye kadar kullanmanızı öneririz. Minimum 90 günlük kullanım önerilir.

Vermeniz gereken kilolar varsa devam edebilirsiniz.

Formula 21 vücuttaki fazlalık yağ tomurcuklarını eriterek idrar yoluyla atılmasını sağlar ve tokluk hissi verir.

Sinir, stres, uyku düzensizliği, hormon dengesizliği, bağırsak, mide şişkinliği, kabızlığı tamamen yok eder.

Zayıflamanın önündeki engelleri kaldırır.

Herhangi bir ilaçla etkileşimi yoktur.

Her yaşta ve her kiloda kişi kullanabilir.

Formula 21, Dr. Ömer Coşkun tarafından geliştirilmiştir. Formula 21 hakkında detaylı bilgiyi bize ulaşarak edinebilirsiniz.
Formula 21 Nasıl Kullanılır?
- Doktorunuz tarafından başka bir şekilde önerilmediği takdirde yemeklerden önce sabah, öğlen ve akşam 2 kapsül alınır.
- 60 kapsül 400 mg
- 90 günlük kullanım önerilir.
- Kapsüller Tamamen Bitki Kökenlidir
Formula 21 Kimler Kullanabilir ?
18 Yaşında Küçükler
Hamile ve Emziren Anneler Dışında Herkes Kullanabilir.
Tamamen bitkisel bir üründür.

Ömer Coşkun Zayıflama







22 Yorum yazıldı.

  1. Neslihan yorumu - Pazartesi, Mart 8, 2010, 13:00

    Ömer bey annem 85 kilo yasi 38 annem devamli hareketli birisi ama kilo veremiyor .. sizin önerdiginiz habtan kullanmak istiyor .. ayrica demir eksikligi var bir zarari olabilirmi bu hapin?

  2. Kadinmagazin.net yorumu - Pazartesi, Mart 8, 2010, 23:43

    Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz

  3. hakan yorumu - Cumartesi, Mayıs 15, 2010, 13:39

    hocam öncelikle kolay gelsin benim çocugumda vsd+pulmener hiper tansiyon var bunun tedavisi icin bitkilerden hazırladıgınız bir ürün varmı şimdiden tşk ederim

  4. hatice yorumu - Çarşamba, Mayıs 19, 2010, 20:27

    bende bu ürünü kullanmak istiyorum ama yüzdesi kac kesin etkisi varmı kac günde etkisini gösteriyo ürünü kulanıpta faydasını göremiyen varmı acaba birazdaha bilgi verirseniz sevinirim saygılar

  5. zeki sahillioğlu yorumu - Pazar, Mayıs 23, 2010, 9:31

    zayıflama hapını günde kaç adet içilecek

  6. Kadinmagazin.net yorumu - Pazar, Mayıs 23, 2010, 18:35

    Zeki bey, kullanımı sabah 2, öğlen 2, akşam 2şer kapsül olarak günlük toplam 6 kapsüldür.

  7. leyla yorumu - Çarşamba, Haziran 16, 2010, 15:15

    ablam 120 kilo geliyor sizden yardım bekliyoruz yaşı 34

  8. leyla yorumu - Çarşamba, Haziran 16, 2010, 15:20

    hocam hap almak istiyor bize yardım edermisiniz cvp bekliyoruz lütfen

  9. Kadinmagazin.net yorumu - Çarşamba, Haziran 16, 2010, 23:35

    Yukarıda yer alan http://www.formula21siparis.com adresli siteden siparişinizi verebilirsiniz, 1 iş günü içinde adresinize teslim edilir

  10. leyla yorumu - Perşembe, Haziran 17, 2010, 13:46

    zayıflamayı çok istiyorum ama imkanım yok size dua ederim yardım ederseniz çok sevinirim

  11. esra kaya yorumu - Perşembe, Haziran 17, 2010, 15:28

    bu formüla 21 kullanımından sonra bitince kilomuzu tekrar geri alırmıyız? ayrıca nekadar süreli zayıf kalmamızı sağlıyorr,sırf çıkar ve para kazanmak amaçlı diyildir umarım netice sonunda az kilo verirsem yada verdiklerimi alırsam hakkımı asla helal etmem çünki çok zor şartlarda bu ürünü alabilirsem alcam.

  12. ayşe milli yorumu - Pazar, Temmuz 4, 2010, 18:58

    mrb hocam programlarınızı beğeniyle izliyorum.boyum 1.67 kilom 86 .40 yaşındayım tiroit bezlerim çalışmıyor 2003 den buyana tedavi görüyorum.zayıplama hapını bende kullana bilirmiyim.

  13. gülnaz yorumu - Çarşamba, Ağustos 25, 2010, 16:01

    en çok merak ettiğim ve güvenemediğim konu tekrar kiloları geri alırmıyım çünkü daha öncede başka bir zayıflama hapı kullandım evet zayıfladım fakat bırakınca kilolarımı hemen geri aldım ve bir çok kişi size bu soruyu soruyor hiç cevap yazmamışsınız buda bana ayrıca güvensizlik veriyor size güvenmek ve bu ürünü kullanmakta istiyorum lütfen bana cevap yazarmısınız. cevabınızdan sonra alacağım… yaşım 40 kilom 85 boyum 1,58

  14. Kadinmagazin.net yorumu - Çarşamba, Ağustos 25, 2010, 20:15

    Gülnaz hanım, bizim cevap verme zamanımıza göre bir ürünü değerlendirmeniz pek mantıklı değil. Biz satmıyoruz zaten bu ürünü, sitemizin sürekli takipçileri bilirler ki biz piyasada satışı olan birçok ürünü araştırırız, başarılı gördüğümüz ürünlere de yukarıda gördüğünüz gibi sitemizde yer veririz. Tanıtım metni içerisinde de güvenilir satış sitelerinden 1 ya da varsa birkaçını öneri olarak size sunarız ki mağdur olmadan alışveriş yapasınız..
    Sorunuza gelince de , izlenimlerimiz sonucu ömer coşkun ürünleri için de kalıcı kilo verme ürünü olduğunu söyleyebiliriz.

  15. guler yorumu - Cuma, Eylül 17, 2010, 17:25

    fıyatı nekadar

  16. meryem yorumu - Salı, Eylül 21, 2010, 21:24

    iyi günler ömer bey ben sizin zayılama hapınızı aldım ve hiç kilo veremedim nasıl olacak bu 20 yaşındayım 90 kiloyum evliyim hapı kulandıgım halde hiç bir faydası yok buna bir çare bulun beni zayıflatım para hiç sorun degil ben adanada oturuyorum tahsillinin ordaki magzanızdan aldım yalvarıyorum yardımcı olun allah rızası için cvp bekliyorum

  17. munube yorumu - Salı, Ekim 5, 2010, 12:20

    merhaba ben zayiflamak istiyorum cok kiloluyum 50 kg kadar vermem lazim ama nasil bilmiyorum yardimci olun bana artik kendimi zayiflamis görmek istiyorum yoruldum kilolardan ve kac kutu kullanman gerekir yardiminizi bekliyorum lutfen

  18. Kadinmagazin.net yorumu - Salı, Ekim 5, 2010, 12:46

    Sayın munube , bu sorunuzu http://www.formula21siparis.com/iletisim.html şu adres üzerinden iletirseniz sizi ücretsiz olarak arar bilgilendirirler.

  19. elif nur doğan yorumu - Cuma, Şubat 11, 2011, 1:30

    hocam ben 18 yaşındn küçüğüm 15 yaşındayım ben nie kullanamıorm

  20. melek yorumu - Cumartesi, Şubat 12, 2011, 20:51

    Merhaba hocam benim tiroidim var hipertiroidi acaba bir sorun olurmu hapın teşekkürler.

  21. seren günder yorumu - Cumartesi, Mart 19, 2011, 15:33

    meraba sayın ömer coşkun s ben 18 yaşındayım 157 boyunda 70 kiloyum ürününze sipariş verdim ama henüz ulaşmadı gelir gelmez kullanıcam hedefim 57 kiloya inmek kaç kutu kullanmam grekio?? sizi beğeniyle izliyoruz ailece ve gerçekten bitkilerinizde şifa bulacamıza inanıyoruz daha önce zayıflamak için hiç bişey kullanmadım sadece lahana suyu içtim işe yaramadı yaşıma uygun mu??

  22. dillara yorumu - Cumartesi, Nisan 16, 2011, 15:45

    merhaba hocam öncelikle kolay gelsin benim boyum 1.55, kilom 80. Kilo vermek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim ama depresyon hapı kullanıyorum günde 55mg bu konu hakında bana cevap yazarsanız coooook sevinirm calıştığım yerde benimle dalga geçiyorlar sabırsızlıkla cevabınızı bekliyorum.