Biber Hapı | Meksika Biberi | Biber Hapı Yorumları

Salı, Mart 3, 2009, 12:47
Alışveriş | Moda, Diyet kategorisi. Bu mesaja 1.202 yorum yapıldı.

FaceBookta Payla

headerozelkm Biber Hapı | Meksika Biberi | Biber Hapı Yorumları

Biber Hapı

Zayıflamada Biber Hapı ile yeni bir dönem başladı. Kapsüller tamamen bitkisel olup kimyasal hiçbir madde içermemektedir.

biberha Biber Hapı | Meksika Biberi | Biber Hapı Yorumları

Zayıflamada Yeni Dönem Özellikle az hareket eden zor zayıflayan bölgelerde etkilidir. Karın, bel,sarkık kol altları, basen     bölgelerindeki yağların erimesinde çok etkilidir.
Zayıflamada Yeni Dönem Gün içinde tok kalmanıza yardımcı olur.Tokluk hissi verir. Aşırı yemek ve tatlı isteğini giderir.
Zayıflamada Yeni Dönem Özel formülü sayesinde fazla enerjiyi açığa çıkararır.
Zayıflamada Yeni Dönem Hızlı yağ yakıcı özelliğe sahiptir. Kan dolaşımı ile vücudun yağları eritip atmasına yardımcı olur.

Biber Hapı Nedir?

Meksikalı Biber Hapı; Chalco de Diaz Covarrubias da yüzyıllardır yetişen ve geleneksel olarak yüzyıllardır zayıflama amaçlı kullanılan mucizevi bir biber türevinden ekstrelenme ile oluşturulmuş tamamen doğal bir üründür.

Meksikada yüzyıllardır özellikle yemeklerde ve zindelik / zayıflama amaçlı olarak da değişik biçimlerde işlenen bu biber türevi, inanılmaz kuvvetli bir etkiye sahiptir. Biber hapı, şu an uzakdoğu ve Amerika’ da zayıflama preperatları arasında en çok rağbet gören bitkisel besin takviyelerinden biridir.

Biber Hapı bir ilaç değildir! Başta Meksika Kırmızı Biberi Ekstresi olmak üzere toplamda 9 bitki ekstresi içeren % 100 doğal bir besin takviyesidir. İştah kesici ve tok tutan, hareketsizlik ve aşırı gıda tüketimi sonucu vücutta oluşan yağ stoklanmasının yakılmasını sağlayan oldukça güvenli bir üründür. İçeriğinde kesinlikle kimyasal herhangi bir bileşim bulunmamaktadır.

Bu ürüne Özel Eczane Garantisiyle olarak sahip olmak için tıklayınız..

Çin Orijinali Biber Hapı Sipariş Ver 40TL

biberr2 Biber Hapı | Meksika Biberi | Biber Hapı Yorumları

Size, eşdeğer etkide ve üretim izinli başka bir biber hapı önerimiz daha var!

Yeşil Biber Hapı – Green Pepper Tarım ve Köy İşleri Bakanlığının G42-1543 sayılı izni ile üretilmiştir.

gp Biber Hapı | Meksika Biberi | Biber Hapı Yorumları

Yeşil biber hapına da Özel Eczane garantisiyle sahip olabilirsiniz.  Üstelik bu ürüne özel 3 kutu ve üzeri siparişleriniz için çok özel hediyelere sahip olabilirsiniz.

Sipariş vermek için tıklayın

İçeriği : CAPSICUM PEPPER EXTRACT (Biber ekstratı) , GREEN TEA EXTRACT (Yeşil Çay), GINGER ROOT EXTRACT (Zencefil), L-CARNITINE, CHITOSAN EXTRACT,
ERICA (Funda Yaprağı), PIRINUS CERASUS (Kiraz Sapı)


Biber Hapı Yorumları

Acı biber hapı







1.202 Yorum yazıldı.

  1. sedef yorumu - Cumartesi, Mart 21, 2009, 12:48

    Çok başarılı bir ürün.

  2. ayca yorumu - Cuma, Nisan 10, 2009, 19:12

    mükemmel bir ürün. kilo verecegime kesinlikle inanmıyordum ne kadar spor yapsam 1 kilo bile veremiyordum bu harika bir ürün herkeze tavsiye ederim ben 10 günde 5 kilo verdim bu kapsülü cıkaranlara cok ama cok tesekkür edrim:)

  3. özlem yorumu - Perşembe, Nisan 16, 2009, 13:57

    evet dogru katiliyorum süper bir ürün ama malesef düsünmek istemesemde icimde bir korku var: acaba ilaci birakdikdan sonra istah acilip kilolar gine tipis tipis gelcekmi. Malesef ne kadarda hap kullansakda zayif kalmak icin eninde sonunda agzimizi tutmak lazim ve saglikli beslenmemiz lazim.Bunu yapabilseydim zaten kilolu olmazdim.

    Ama öbür tarafdan bakarsakda zayifladikdan sonra morel süper olub bütün enerjimizle kilo almamaya dikkat ederiz.

  4. Kadinmagazin.net yorumu - Perşembe, Nisan 16, 2009, 15:37

    Biber hapı ile ideal kilonuza ulaştıktan sonra da kilo sabitleyici amaçla 1 kutu daha biber hapı kullanmanız önerilmekte. Sonrasında yeme düzeniniz oturduğundan kolay kolay kilo almayacaksınız.

  5. merhaba ; yorumu - Cuma, Mayıs 8, 2009, 18:45

    merhaba ; Ben 6 gündür biber kapsülünü kullanıyorum ve 3 kilo verdim :) bu anlamda çok mutluyum ama sürekli ağzım ve dudaklarım kuruyor.Bu nedenle korkuyorum.Yardımcı olur musunuz?

  6. Kadinmagazin.net yorumu - Cuma, Mayıs 8, 2009, 21:24

    Ağız kuruluğu normal etkilerindendir, bu vesileyle günde 2 lt su tüketme gerekliliğinizi yerine getirmiş olursunuz. Biber hapı ile birlikte diyet yapmayın kesinlikle, gün içinde mutlaka öğünlerde atıştırın, bununla birlikte dediğimiz gibi 2lt su tüketin.

  7. GÖKÇEN yorumu - Cuma, Mayıs 15, 2009, 13:20

    ben daha sabah başladim bugune kadar çok ilaç kullandim faydasi olmadi birde bunu deniyelim bakalim

  8. Seda Yıldırım yorumu - Pazar, Mayıs 17, 2009, 2:08

    Merhaba, bu yazınızı 1.5 ay önce okumuştum sipariş ettim ve 1 aydır düzenli olarak günde 3 lt yakın su tüketerek kullanıyorum.77 kilodan 70 kiloya indim ve çok mutluyummmm.. Yaza inşallah tığ gibi ineceğim sahillere :) ))

  9. elif yorumu - Perşembe, Mayıs 21, 2009, 12:26

    merhaba bu üründen bende ramazanda kullandım.ve kilo verdim.tabi yiyince kilo alıyorsunuz.1 haftadır elma kromu kullanıyorum.ama bu nun kadar bana etkisi olmadı.acaba biber hapınıda alsam ikisini bir kullansam olurmu sabah biber hapı akşam elma krom.acil cevap verirseniz

  10. Kadinmagazin.net yorumu - Perşembe, Mayıs 21, 2009, 16:40

    Elma krom’u bırakın zaten fayda görmediğinizi görmüşsünüz. Biber hapı kullanın ve günde 1 adet sabah kahvaltılarda alarak kullanın, 1′den fazla kullanırsanız sakıncalı

  11. eda yorumu - Perşembe, Mayıs 21, 2009, 23:35

    gercekten cokk guzell bnde 6 gnde 3 kilom gitms cok mutlymmmmmmmm

  12. banu yorumu - Cuma, Mayıs 22, 2009, 19:34

    ya ben bir çok ürün denedim zayıflamak uğruna yapmadığım kalmadı ama bir gram bile gitmedi bende denemek istiyorum biber hapını ama korkularım var ne bileyim ya buda işe yaramazsa bide sahtesi çokmuş piyasada orjinal olduğunu nereden anlayacağız

  13. ece yorumu - Cumartesi, Mayıs 23, 2009, 9:28

    LÜTFEN OKUYUN !!!

    arkadaslar ben bu ürünü yeni aldım ve hemen kullanmak istiyorum ama öss sınavım var sizce bu ilaç algıda zorlama yada algılayamama halsizik yaparmı yada kullananlar böyle bişile karsılastımı beni bilgilendirirmisinz öss den sonramı kullanıyım yardımlarınızı bekliorm!!! öss de heranki bi ters etki yaparmı

  14. selcan yorumu - Cumartesi, Mayıs 23, 2009, 18:37

    ben kullandım yeni bitti ve 4 kilo verdim.iştah azalıyor bol su tüketme ihdiyacı artıyor ve bağırsakları çalıştırıyor.Ama son on günde iştah durumu eskiye döndü. Neden bilmiyorum bununla ilgili fikri olan varmı? elma krom mu alsam acaba..

  15. Kadinmagazin.net yorumu - Pazar, Mayıs 24, 2009, 1:32

    Ece hanım, algı ile ilgili bir sorun yaratmamaktadır, eğer emin olayım istiyorsanız öss günü ve bir önceki gün kullanmayın..

    Selcan hanım siz bırakmayıp devam edin, çünkü bünyeniz diğer ürünlerde de aynı tepkiyi verecektir. Düzenli kullanmaya devam edin.

    Bunlar kadinmagazin.net adına şahsi tavsiyelerimizdir.

  16. dilek yorumu - Pazar, Mayıs 24, 2009, 11:26

    Merhaba arkadaşlar bende 3 gündür kullanıyorum arkadaşlarım kullandı 15 hapta 10 kilo verdi tabi bünye meselesi bakalım bende ne olcak ben fazla yan etkisini görmedim agız kurulugu var birde halsizlik yaptı ilk gün şuan cok rahatım ve günde 3 litre su iciyorum ki ben su icemeyen birisiydim Tek endişem güvenilir yerden aldıgım halde bandrol yok acaba lida gibi sahtesini cıkartılarmı bide bu hap bakanlık onaylı sanırım ama kutunun üzerinde hep yabancı yazıyooo insan endişe ediyor valla ne yalan söyleyim umarım bi terslik olmaz herkese bol şanslar ve mutlu zayıflamalar :) )

  17. dilek yorumu - Pazar, Mayıs 24, 2009, 11:31

    Birde bir cok siteye ragmen bu sitedeki yorumları cok güvenilir ve gercek buluyorum herkese cok teşekkür şimdiden

  18. selcan yorumu - Pazar, Mayıs 24, 2009, 14:49

    kahvaltıdan sonra 1 kapsül alınır şeklinde bilgiler var.benim aldığım yerde özellikle aç karına ılık su ile al diye önerildi. fark edermi acaba?

  19. Kadinmagazin.net yorumu - Pazar, Mayıs 24, 2009, 16:46

    Selcan hanım, kahvaltıdan önce ya da kahvaltı esnasında kullanmalısınız, sonraya bırakmayın..

    Dilek hanım, sahtesinde zaten bir etki görmezsiniz, ağız kuruluğunu yaşadığınıza göre kesinlikle orjinal içeriktir. Orjinal olması için hologram gerekiyor elbette ama bazı stok girişlerinde hologramsız da olabiliyor. O nedenle hologramı yok diye sahte olacağı anlamına gelmiyor her zaman.. Umarız dilediğiniz kiloya ulaşırsınız..

  20. derya yorumu - Salı, Mayıs 26, 2009, 8:11

    bende biber hapını 6 gündür kullanıyorum ama 2 gündür uykularım düzensizleşti uyuyamıyorum ve bunu bu hapa bağlıyorum bırakmalımıyım bir süre karar veremedim bana yardımcı olursanız bu konuda sevinirim

  21. dilek yorumu - Salı, Mayıs 26, 2009, 8:22

    İyi günler arkadaşlar bir sorum olacak bu hapı adet döneminde kullanabilirmiyim bir sakıncası varmı lütven acil cevap verirseniz cok sevinirim:))

  22. Kadinmagazin.net yorumu - Salı, Mayıs 26, 2009, 13:30

    Dilek Hanım , kullanabilirsiniz.

    Derya Hanım , bu ve benzeri ürünler metabolizmanızı hızlandırır, normal şartlarda vücudunuzun yorgun düşmesi gerekir ancak bunu önlemek amacıyla içeriğinde enerji verici etken maddeler barındırır. Bu etken maddeler gün boyu enerjik kalmanızı sağlar.. Ancak eğer bu hapları geç saatte kullanırsanız uykusuzluk yaşarsınız. O nedenle sabah erken saatte kahvaltıdan 10dk önce alınız. Küçük ama önemli detaylar bunlar.

  23. ayşegül yorumu - Çarşamba, Mayıs 27, 2009, 18:59

    merhabalar ben daha önce lida kullandım ve 18 kg verdim ama bıraktıktan 2 ay sonra 6 kg aldım şimdi biber hapı aldım bendede işe yarar mı yarın sabah başlayacağım teşekkürler

  24. Kadinmagazin.net yorumu - Perşembe, Mayıs 28, 2009, 0:39

    ayşegül hanım, kaybedilen kiloyu geri aldığınız için o kiloyu vermeniz biraz daha uzun sürecektir. Düzenli olarak 2 kutu biber hapı kullanınız.

  25. Zeyno Bakar yorumu - Perşembe, Mayıs 28, 2009, 23:16

    Buradaki tum yorumlari okudum.Biz ayni sirketten 7 kisi baslayip 1er kutu bitirdik ve bugun 2.kutularimizin siparisini verdik.Ilk 2-3 gun evet halsizlik daha dogrusu algida biraz zayiflama,hafif bas donmesi oldu,fakat bunlarin disinda herhangi bir yan etkisini hic birimiz gormedik.Hepimiz her hafta tartiliyoruz ve min veren arkadasimiz 4kg verdi ki biz alkole bagliyoruz,haftada en az 3-4 gece alkol kullandi.Diger konu ise uykusuzluk,gece ne kadar gec yatarsak yatalim sbh erkenden ve cok enerjik bir sekilde uyandik hepimiz,ayrica (alkol alan arkadas disinda) hepimiz gece boyunca en az 3 kez uyanip tekrar uyumakta zorlandik ama 1 haftadir hersey gayet normal gidiyor,galiba bunye alistikca yan etkileri yok oluyor.Ben 1 aydir kullandigim ve cok memnun kaldigim icin zayiflamak isteyen herkesin en azindan denemesini tavsiye ederim,bu kdr etkili bir zayiflama yontemi oldugunu zannetmiyorum.Deneme amacli 2-3 kisi bir kutu alarak baslayabilirsiniz,bizi goren arkadaslar bu sekilde siparis verdiler :) ) ve bugun 3u de ayri kutular almak icin telefon basindaydi.Ama her bunye bir degildir,dayanamayacaginiz kadar kotu olursaniz tabikide kullanmayi hemen kesin derim.

  26. dilek yorumu - Cuma, Mayıs 29, 2009, 12:22

    arkadaşlar ben başlayalı bir hafta oldu bugün evet yemem azaldı hatta azın altında bile yiyorum cok su tüketemeyen ben 3 -4 litre icer oldum ayrıca günde en az bir saat yürüyorum ama verdigim kilo 2 sizce normalmi 8ci hapımdayım bir arkadaşım 15 hapta 8 kilo verdi acaba adet dönemidemi etkiliyo kiloyu. inşallah herkes diledigi kiloya kavuşur saglıklı ve mutlu sayıflamalar herkese:))

  27. bilgi yorumu - Cuma, Mayıs 29, 2009, 23:39

    biber hapının içeriği tam olarak nedir.net olarak açıklama yapabilirmisiniz.

  28. Kadinmagazin.net yorumu - Cuma, Mayıs 29, 2009, 23:50

    Meksikalı Biber Kapsülü Chalco de Diaz Covarrubias’da yüzyıllardır yetişen ve geleneksel olarak yüzyıllardır zayıflama amaçlı kullanılan mucizevi bir biber türevinden ekstrelenme ile oluşturulmuş tamamen doğal bir üründür. Meksikada yüzyıllardır özellikle yemeklerde ve zindelik / zayıflama amaçlı olarak da değişik biçimlerde işlenen bu biber türevi inanılmaz kuvvetli bir etkiye sahiptir. Biber Kapsülü şu an uzakdoğu ve Amerika’da zayıflama preperatları arasında en çok rağbet gören bitkisel besin takviyelerinden biridir. Biber Kapsülü bir ilaç değildir! Başta Meksika Kırmızı Biberi Ekstresi olmak üzere toplamda 9 bitki ekstresi içeren %100 doğal bir besin takviyesidir. İştah kesici ve tok tutan hareketsizlik ve aşırı gıda tüketimi sonucu vücutta oluşan yağ stoklanmasının yakılmasını sağlayan oldukça güvenli bir üründür. İçeriğinde kesinlikle kimyasal herhangi bir bileşim bulunmamaktadır.
    İçeriğinde Meksika biberi, Turunç, Citrus, Guarana Meyvesi, Kitre Sakızı Ekstresi, Tıbbi Nişasta bulunmaktadır.

  29. ilkay yorumu - Cumartesi, Mayıs 30, 2009, 16:36

    adet dönemindede kullanabilirmiyiz lütfen bilgilendirin çok merak ediyorum

  30. Kadinmagazin.net yorumu - Pazar, Mayıs 31, 2009, 1:47

    elbette

  31. şenay yorumu - Pazartesi, Haziran 1, 2009, 13:32

    selam ben daha önce birçok zayıflama hapı kullandım en son lida ile 14 kilo verdim ilacı bırakınca 1 sene içinde kiloları geri aldım biber hapını kullanmaya başladım 2. kutudayım hiç kilo vermedim benimle başlayan arkadaşım 9 kilo verdi neden acaba bu normalmi yaz geldi zayıflamak istiyorummmmm

  32. Canan İmer yorumu - Salı, Haziran 2, 2009, 11:23

    Biber hapı kahvaltıdan öncemi sonramı içiliyor. Lütfen bunada kesin bir yanıt alalımki ona göre kullanılsın

  33. Kadinmagazin.net yorumu - Salı, Haziran 2, 2009, 13:18

    Canan Hanım, yorum yazmadan önce diğer yanıtları okusanız diğer silinen mesajlarınız gibi bu mesajınızın da yanıtını bulurdunuz. Burası bayanlar için bir bilgi sitesidir. Bilgili olduğumuz her konuda sizlere yardımcı olmaya gayret gösteriyoruz.. Yalnız durmadan saçma sapan mesajlar yazıyorsunuz silmek durumunda kalıyoruz, özellikle mesajınızı sildik diye şikayetçi olacağınızı söylemeniz de ayrı bir komedi.
    Geçmişte onaylanmış yorumlara bakarsanız da objektif davrandığımızı zaten görürsünüz. Biz reklamverenlere dahi hemen olur demiyoruz, güvenilirliğine ve orjinal ürün sattığına emin olduğumuz firmaların reklamını kabul ediyoruz. İlk mesajımızda adı geçen firma da bunlardan biridir. Sorunuz ya da sorununuz varsa aldığınız yer ile iletişime geçin…

  34. sabır yorumu - Çarşamba, Haziran 3, 2009, 2:06

    slm bende biber hapına başlamak istiyorum ancak eşimle çocuk yapmaya karar verdik bi arkadaşım sperm yoluyla bebege geçebilir diye kullanma dedi bu konuda beni bilgilendiriniz lütfen…şimdiden teşekkürler…

  35. ceren yorumu - Çarşamba, Haziran 3, 2009, 15:05

    ACİL CEVAP NOLURR:(

    slm hrekse bende 13 gündür kullanıyorum..5 kg verdimm..çok memnunum şu ana kadar hiç bir yan etki yapmadı..ama tek bir sorunum var oda büyük tuvalete çıkamamak..13 günde 2 kez çıktımm ve makattan koyu sümüksü kokusuz yapışkan madde geldii..yağ gibiydi..hapı aldığım yerde spor yapma imkanıda avr.ve orada yağ parçalama makınesi var..acaba onun da etkisi varmıı..açıkçaı çok tedirgin oldumm..bilgilendiriseniz çoks evinirim..bunu yaşayan tek kişi ben miyim?doktora görünmem gerekir mii:(

  36. DEMET yorumu - Çarşamba, Haziran 3, 2009, 15:12

    guatır ilacı kullanıyorum ikisini bir arada içebilirmiyim

  37. Kadinmagazin.net yorumu - Çarşamba, Haziran 3, 2009, 23:52

    Ceren hanım, biber hapı ile alakalı değildir söyledikleriniz. Siz doktora görünün mutlaka.. Bağırsakları çalıştıran bir zayıflama ilacı ararsanız Acı Cehre’yi öneririz.

  38. Kadinmagazin.net yorumu - Çarşamba, Haziran 3, 2009, 23:53

    Demet hanım, guatr rahatsızlığınız nedeniyle bu tür metabolizma hızlandıran ilaçları kullanmanız sakıncalı.

  39. gulmulgul yorumu - Perşembe, Haziran 4, 2009, 0:50

    iyi gunler,
    sene basinda 40 gunde biber hapi kullanarak 11,5 kilo verdim,
    ilaci biraktiktan sonra 10 gun icinde ayni kiloyu tekrar aldim.kahvalti sonrasinda iciyorum ilaclari tekrar basladim 13 gun oldu ama 1 gram bile veremiyorum.yardimci olabilir misiniz?

  40. dilek yorumu - Perşembe, Haziran 4, 2009, 10:00

    Merhaba arkadaşlar ben 22 mayısda başladım 70 kilo idim şimdi 65 kilo oldum cok mutluyum ve cok rahatım tabi biraz halsizlik var ama oda normal geliyoooo hergün bir saat yürüyüşümü yapıyorum az da olsa yiyorum bol su tabikide günde 3 veya 4 litreyi buluyooo herkese bol şanslar arkadaşlarrrrr :) ve sabır tabikide..

    KABIZLIK CEKEN ARKADAŞIM CEREN HANIM BİR DE GÜN İCİNDE SÜT İCİN ONUN GERCEKTEN FAYDASI OLUYOOO İNŞALLAH GECER SORUNUNUZ

  41. tuğçe yorumu - Perşembe, Haziran 4, 2009, 13:27

    slm..ben bu ilacı kullanalı tam 5 gün oldu..ilk gün halsizlik baş dönmesi yaptı…Ama şimdi daha iim ..Kendimi daha hafif hissediyorum..inanın yemek yeme alışkanlığım kesildi.Dudaklarım çok kuruyo ama benim suyla aram pek fazla yok….Kendimi su içmk için zorluyorum…VE uykuyu çok sevn ben geceleri uyuyamıyorum..Çok terliyorum durduk yere.ÇOk wcye çıkıyorum….?Bide ben iş için sağlık raporu alıcaktım..Doktora kan verdim (o gün kullanmadım)acaba bi şey çıkarmı …Doktor son bi haftada antibiyotik kullandınmı dedi bende yok dedm:( lütfen SORULARIMA CEVABINIZI BEKLİYORUM..:)ŞİMDİDEN TEŞEKKÜLER:p

  42. Kadinmagazin.net yorumu - Perşembe, Haziran 4, 2009, 17:08

    Tuğçe hanım, bazı bünyelerde ilk hafta bu tür sıkıntılar yaşanabilir zaten.
    Uykusuzluk için ise biber hapını her sabah daha erken saatte almanızı öneririm.

  43. Kadinmagazin.net yorumu - Perşembe, Haziran 4, 2009, 17:11

    Gül hanım , bu tür ilaçlar birden bırakılmaz, aksi halde yine kilo alınır.. İdeal kilonuza ulaşana kadar kesintisiz kullanmalısınız, ideal kilonuza ulaştıktan sonra da 1 kutu daha kilo sabitlemek amaçlı kullanmalısınız, bu son kutuyu 1er gün arayla kullanmanız gerekir, yani 30 kapsülü 60 günde tüketeceksiniz.

  44. cansudan yorumu - Perşembe, Haziran 4, 2009, 20:58

    72 kiloydum.15 günde 6 kilo verdim. ilk 1 hafta uyumakta zorlandım.sabahları çok erken uyanıyorum.kendimi çok dinamik ve zinde hissediyorum.yorgunluk yok.sanki 17-18 yaş enerjim geri geldi.bol su içiyorum çünkü müthiş ağız kuruluğu yapıyor.çok terletiyor.en güzel tarafı tokluk hissi.çok iştahlı biri olmama ragmen artık fazla yemek yiyemiyorum.tatlıya çok düşkün biriyim.biber hapı ciddi anlamda frenledi beni.her öğün sonrası tatlı yiyen biri olarak şunu söyleyebilirim.MUCİZE !!!!!!!!!!!!!
    aradığımı sonunda buldum.

  45. alara yorumu - Cumartesi, Haziran 6, 2009, 23:30

    merhabalar.biber hapı aldım ama bitürlü kullanmayı cesaret edemiyorum ((( .aceba bu kadar hızlı ve kolay bişekilde zayıflatan ürünü kullandıktan sonra bi sağlık problemi çıkarmı???mucize beklenmez bence illaki sonra bi etkisi çıkar. lida çok etkili ama çok zararlıydı buda böle olmaz umarım.bu konuyla ilgili bana yardımcı olurmusunuz .şimdiden teşekkürler

  46. Kadinmagazin.net yorumu - Pazar, Haziran 7, 2009, 0:55

    alara hanım; tansiyon,kalp,damar hastalıklarınız yok ise güvenle kullanabilirsiniz.

  47. esin yorumu - Pazartesi, Haziran 8, 2009, 13:33

    arkadaşlar az önce sipariş verdim, bugün elimde olacağını söylediler, biran önce başlamak istiyorum
    çok heyecanlıyım :) ))) gelişmelerden haberdar ederim….

  48. merve yorumu - Salı, Haziran 9, 2009, 15:07

    ya bn naptıysam kilo vermedim de buna bugün başladım acaba kilo verebilirmiyim çok endişeliiyim tek kutuyla kilo vereblrmym ???????

  49. sevgi yorumu - Salı, Haziran 9, 2009, 22:30

    bende 3 gündür kullanıyorum.yan etki olarak sadece başım zonkluyo bide çok sık ağlamaya başladım.acaba hapın mı etkisi?ayrıca sigarada kullanıyorum.1 paket en az içiyorum.çok zararı olur mu?

  50. Çılgın Bediş yorumu - Çarşamba, Haziran 10, 2009, 13:04

    Merhaba,
    Bende su içsem yarıyor durumundayım Bir sene önce kan tahlili yaptırdığımda ve kontrolünde haşimato hastalığı tespit edildi ama dr.ilaç vermedi 6 ay sonraki kan testinde normal çıktı ancak biraz tuzlu bir gıda tüketsem direk el,ayak hatta yüzüm şişiyor. yarım paket Elma Krom kullandım 1 kilo bile veremedim ilaç döküntü ve kaşıntı yaptığı için bıraktım daha da kilo aldım.Biber hapını bana önerir misiniz?i

  51. sewim yorumu - Perşembe, Haziran 11, 2009, 9:37

    merhaba ben alanyadan yazıyorum bi arkadasımz bır ayda 8 kılo verdı bizde yengemle internetten arastırdık ve ürünü bırer kutu aldık bu arada yengem müzmin kilo veremeyenlerden su ıcse yarar metabolizması cok yavas calısıyor gıtmedıgı dıyetısyen kalmadı eger bu urun yengemde ıse yararsa alanyada buyuk bı cıgır acılacak bugun ıkıncı gunumuz sımdıden halsızlık ve agız kurulugu basladı bu sebeple bol bol su ıcmeye basladık gun gectıkce yengemle ılgılı gelısmelerı yazacagım bu arada yemgem 90 kılo herkese kolay gelsın ………….

  52. Tülay S. yorumu - Perşembe, Haziran 11, 2009, 17:38

    Merhaba … Benim bugün mucize ilaç dediğimiz biber hapını kullanalı tam 11 gün oldu.. Kullanmaya başlamadan önce 68 kilo 100 gr.dım..Kullandıktan sonra 11. gün tartıldım ve 64 kilodayım .. Gözle görülür şekilde inceldim herşey yolunda Ancak bir sorun var ..Ben fazla su içmeyen biriyim ve bu ilacı kullandıktan sonra evet ağız kurulu yapıyor ancak su içmek dahi istemiyorum bir kaç gün zorladım ancak zorlasamda en fazla 1,5lt su tüketebildim..İllaki zayıflamak için su içmem gerekirmi?Ayrıca ben 56 kiloya düşmek istiyorum ve ağustosta nişanım var yani 8 kilo daha vermem gerekiyor sizce spor salonuna yazılsam bu kiloya ulaşmak için temmuz ayı ortalarına kadar daha hızlı verirmiyim yoksa gerek yokmu? Şimdiden teşekkür ederim..

  53. Kadinmagazin.net yorumu - Perşembe, Haziran 11, 2009, 21:39

    Tülay hanım su içmeniz kesinlikle gereklidir evet. Şu an ideal bir kilo verimi gerçekleştiriyorsunuz, spor salonuna gitmek isterseniz bu kilo verim hızınızı %50 artıracaktır. Ancak 1,5 ayda 8 kiloyu spor yapmasanız da verebilirsiniz.

  54. özlem a yorumu - Cuma, Haziran 12, 2009, 18:00

    merhaba bende kullanalı 4 gün oldu ilk gün biraz baş dönmesi yaptı daha sonra ağzımda tuaf bir tatla dolaştım 3 gün boyunca ama bugün herhangi bi bulantı,3 kötü tat yok etkisi kaybolsu iştahhım iyice azaldı. zorla yemek yiyiroum. hergün tatlıları götüren ben 4 gündür agzıma tatlı vurmuyorum. ama daha tartılmadım, hafiflediğimi hssediyorum gerçi. bir hafta olunca tartılıcam. benim korkum ilaçın bir yan etkisi ilerde çıkarmı diye lütfen yetkililerden cevap bekliyorumç teşekkürler

  55. Kadinmagazin.net yorumu - Cuma, Haziran 12, 2009, 18:51

    Özlem hanım , standart etkileri görüyorsunuz.. İlerde herhangi bir sorunla karşılaşmazsınız..
    Ayrıca verdiğiniz kilonun yanında birde kilo eksilmeden incelme de yaşarsınız. vücut ölçülerinizi de sürekli takip edin. kilo vermediğinizi düşündüğünüz günlerde 2 beden incelmiş bile olabiliyorsunuz.

  56. eser yorumu - Cumartesi, Haziran 13, 2009, 17:36

    merhabalar buranın yorumları ve bilgilendirilmesi çok güzel ben bugüne kadar elma krom lahana kapsulü hepsini denedim ama devam etmedim daha dedim almam böle şeler şimdi biber hapını gördüm alayım dedim 5 arkadaş aldık 2 günde 1 kilo verdim bende ağız kuruluğu dahi yapmadı lidaya gelince hiç ii şeler duymadım ve görmedim uykusuzluğa gelince yattığım gibi kalkıyorum tamamen bünyeyle alakalı dün akşam içkimden 2 yudum dahi alamadım yani alkol istesende kullanamıyosun arkadaşında dediği gibi dinamik tek sorunum yemek görmek istemiyorum zar zor 2 lokma atıyorum 2 günde 1 bardak su içen insandım bu ilaçla 3 lt içiyorum ama sussadığımdan değil onu bile zor bela içiyorum ……

  57. leyla yorumu - Pazar, Haziran 14, 2009, 17:00

    bu ilaçtan kullanmaya başladım, ama bana tavsiye edenkişi sadece bir ay kullan ve ikinci kutuya en az 15 gün arayla geç dedi…bu hususta bilgi istiyorum birde bu ilaçla aylık kaç kg vermek sağlıklı…

  58. emel yüksel yorumu - Pazar, Haziran 14, 2009, 19:22

    merhabalar biber hapını 4 gün oldu kullanalı,65 kiloyum hedefim 58 olmak,çok susatıyo ama ben şikayetçi değilim,sadec daha 1 gr bile fark etmedi,ama çok sık idrara çıkıyorum,hapı kahvaltıdan öncemi yoksa sonramı kullancaz,bide kilo verebilcekmiyim…..

  59. esen yorumu - Pazar, Haziran 14, 2009, 20:57

    bende bıber hapı kullanmak ıstıyorum ama bı faydasını gormezsem dıye korkuyorum

  60. özşem yorumu - Pazartesi, Haziran 15, 2009, 1:24

    merhabalar bende bugün biber hapı siparişi vereceğim fakat benim hemoroit sorunum var ve bir yorumda hemoroitin çok acıdığını okudum lütfen bilgilendirirseniz sevinirim

  61. necla yorumu - Pazartesi, Haziran 15, 2009, 14:49

    iyi günler . biber hapına başlıyalı 5. günüm. iştahımı gerçekten kapattı. uyku sorunu dışında hiç bir şikayetim yok. uyku düzenimde 4. günde sonra sanki daha iyiydi. henüz tartılmadım .kilo verip vermediğimi bilmiyorum. ama sanki biraz hafifledim gibi. yanlız bir arakadaşım beni korkuttu bu hap belirtileri bakımından lidanın aynısı dedi. sanki hapı başka bir ambalaja koyup piyasaya sürmüşler ve sağlık banalıgından onayda alınmamamış diyor. bu konuda lütfen beni aydınlatırsanız sevinirim.

  62. özlem a yorumu - Pazartesi, Haziran 15, 2009, 17:35


    Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 7680 bytes) in /home/kadinmag/public_html/wp-includes/formatting.php(211) : runtime-created function on line 1